Saturday, December 22, 2012

2 kuuga Tartu maratonile!

Liiga palju vett on merre voolanud, kuid nüüd olen ma tagasi! Uus väljakutse on suusatamine ja mõistagi plaanin ma selle raames läbida Tartu maratoni. Kui esialgu mõtlesin 31 km peale, siis kõiges süüdi Raivo Rimm sundis mind peagi meelt muutma ning lubama, et võtan ette 63 km. Ma lubasin. Taas mitte väga palju mõeldes.
Vastab tõele, et ma pole mitte kunagi suusatanud. Mäletan küll sundimist ja sellest asjast saadik viha suusatamise vastu, kuid ma ei mäleta, et oleksin suusad alla pannud ja suusatanud. Seda hoolimata sellestki, et kodus oli meil palju palju suusapaare. Mäletan ka, et igat tooni määrdepulkasid leidus kõikjal. Ja suusatamist televiisorist olid kõik sunnitud vaatama. Aga ma ei mäleta, et keegi oleks ise suusatanud. Kui isa välja arvata, kes on kaks korda Tartu maratoni läbinud, kuid ei enne ega pärast seda pole ta suuski alla pannud. Aasta oli siis mingi 1988 ja mina liiga väike, et sellest midagi rohkemat mäletada.

Aga kunagi pole hilja. Nüüd õpin ma suusatamise selgeks ja 17.02.2013 läbin ma Tartu maratoni. Kõige olulisem väljakutse on aga õppida suusatamist armastama.

Kuidas kõik alguse sai, milliselt kulges esimene trenn ja kes on paadis näed alljärgnevast videost:

SIIT

1 comment:

  1. See kõige olulisem väljakutse tuleb tegelikult lihtsalt-esimesed korrad mis mingit mõnu ei pruugi pakkuda (liiga raske, liialt palju uut informatsiooni jne)tuleb vastu pidada, edasi oled "müüdud". Jäädavalt,nagu Rimm jt seal videos.

    ReplyDelete