Saturday, May 22, 2010

Sott tehtud! Kaks lisakukkumist!

Pean tunnistama, et olen viimasel ajal triatloni läbimisega seoses õudusunenägusid näinud. Näiteks, et võistlusele on lisatud orinteerumine ja eksin teelt järjepidevalt. Üleüldse on läbivaks jooneks, et ma ei suuda triatloni läbida. Sestap on piiride tunnetus minu jaoks oluliseim ja nii võtsin ette 100 km läbimise rattaga. Et mõista, mida see endast üleüldse ette kujutab. Marsruudiks kujunes Tallinn-Paldiski ja ajaks 5,25h. Linnasõit läbi Stroomi ja Rocca võttis muidugi hulga aega, sest ikka on kakerdavaid vanakesi ning hullavaid lapsi teel ees.

Jah, ma kukkusin ka jälle! Kaks korda! Esimene kord leidis aset juba Roccas. Olukord lihtne: takistus teel ja takerdudes sellesse kaotasin juhitavuse ning kukkusin külili. Küünarnukk lõhki ja külg sinine. Lisaks sai haiget kael - õnneks kannan ma kiivrit! Kuid ma ei jätnud jonni ja valu trotsides liikusin eesmärgi poole. Paldiskis juhtus see, mis ennegi juhtunud on - ei saanud kinga kinnitusest välja ja kukkusin teisele küljele. Veel haiget tegev ranne sai tiba suurema ropsu ning teine külg nüüd siis ka siniseks. Ma ausõna vihkan kingakinnitusi! Ülejäänud aja sõitsin üks king kinnitusest lahti ja oli palju parem. Rattasport on minu jaoks ilmselgelt ohtlik ja kui saaks, jätaks selle osa vahele.

8 comments:

  1. kukkumine on päriskarm ikka, kasuta siis muidu jalanõusid ja korvidega pedaale näiteks.

    mis marki ratas sul on?

    ReplyDelete
  2. Väga rasked küsimused! Argon 18? E80?

    Ma pole kindel, kas korvidega pedaalid on olemas mu ratta jaoks, kuid kui on, nõuan muidugi neid.

    ReplyDelete
  3. Aiaiai, olen mõelnud ka oma mudaratta klipid tavaliste pedaalide vastu tagasi vahetada. Peale esimesi matse hakkasin sõitmist pelgama ja nüüd kui metsas sõidan, siis ongi üks jalg koguaeg lahti..

    Kiiret paranemist!

    ReplyDelete
  4. Noh, siis olen päris normaalne! Edaspidigi sõidan üks jalg kinnitusest lahti :)
    Aitäh Helina!

    ReplyDelete
  5. Ei sammugi tagasi,pedaalidega on vaja ära harjuda.
    Korvidest(et keegi nendega sõidaks pole vist oma 10a näinud) muuseas, on jala kättesaamine veelgi keerukam.

    ReplyDelete
  6. Mul oli sama lugu alguses. Panin ikka mitu head kärna maha, enne kui normaalselt ära harjusin. Lasin aga klippe natuke lõdvemaks "pingutada". Aitas, ja nüüd on ohu korral väga lihtne jalgu kätte saada.

    Uuri asja ja edu :-)

    Ave

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. J2ta nuud, 1 king lahti, kuidas sa voistlusoludes soitma nii peaksid?Isegi niisama peaks olema 'voimatu' - st. sul pole piisavat toetuspinda, et poolegi jouga pedaalida sel moel.Harjumise kusimus.Ja hea reguleerimise-korralike pedaalide/klotsi.Las vaatavad p2devad ule.
    Marko

    ReplyDelete