Tuesday, June 29, 2010

Kõikeoskajad ja muud loomad

Alustan sissekannet proffidest, tegijatest ja teistest loomades, kes pidevalt kirjutavad, kui vääralt ma treenin, kui vähe ma ratast sõidan ja kui ebareaalne on ette võetud eesmärgi täitmine. Mul on siiralt hea meel, et meie väike Eesti endas nii palju tegijaid peidab. Rõõmuga annan ma teile nüüd võimaluse oma piirituid oskusi, teadmisi ja kogemusi näidata. Kirjutage palun kertu.jukkum@gmail.com ja lepime aja kokku.
Teine võimalus, olge Pühajärvel 7. augustil rajal. Kertu suudab! Aga Sina?

Kui ei, siis mul on olemas treener Ain-Alari, mentor Gaspari ja toetajad sõprade näol, kellest mulle piisab. Lihtlabase ilkumise asemel soovitan trenni teha. Olete rõõmsamad ja sõbralikumad :)
Tark naine on rääkinud. Aamen.

3 comments:

  1. Õpetajaid leidub absoluutselt igal pool! Ja alati on mõni karvajalg "sinust" ilusam, targem, osavam jne. Vähemalt enda arvates(aga mis võikski olulisem olla?? :D).
    See nende tarkus ei pea üldse -tark- olema, peaasi, et saaks oma tatraveski lahti teha ja platrama hakata. Erilised õpetajad on karvajalgadest mehed, kelle arvates naised kohe midagi teha ei oska!
    Olen nendega päris tihti uisurajal kokkupuudet omanud. See vähetähtis fakt, et ma neist kiirem ja osavam olen, ei mängi üldse rolli, sest hallooooo - nemad on minust 100x targemad! :))

    Kerget jalga ja kõva kannatust sulle! Loodan, et postkasti potsatab rohkesti huumorit ja tarku sõnu!

    ReplyDelete
  2. Kui sa läksid põlema minu 28.06 5:41 kommi peale siis -KUS OLI ILKUMINE !?
    See oligi soovitus viimaks ka rattatrenni tegema hakata ning treeninglaager, mida sa nüüd kavatsed on just see mida vaja! Pinni Ain-Alarit välja kõik ,lase üle vaadata ka oma koduste treeningute kava,sõidutehnika jm. (ujumise ja jooksuga tundud sa mängeldes hakkama saavat).
    Kõva kaitsefaktoriga päikesekreem peale,kiiver pähe ja tuld!


    BTW. Mis puutub isiklikesse kogemustesse siis erinevaid maratonüritusi on "proff-karvajalg-kõiketeadja" läbinud ca 200 korral :)))

    ReplyDelete