Friday, February 6, 2015

2015 on spordiaasta


On möödunud pisut aega minu viimasest väljakutsest, kuid nagu ajad on näidanud, sport mind ei jäta ja mina teda samuti mitte. Kilimanjaro vallutus andis piisavalt motivatsiooni kõrgemate tippude poole püüdlemiseks ja nii on mul hea meel teatada, et just seesama aasta kujuneb tõeliseks spordiaastaks. Sest kui väljakutseid ei võta, ei saa iial teada, milleks tegelikult võimeline oled.
Olgugi, et möödunud aasta oli ametlikult liikumisaasta, on just Eesti Olümpiakomitee ja EOK peasponsor Paf mulle selle ettepaneku teinud ja üheskoos püüame innustada inimesi jätkuvalt spordiga tegelema.
Eesmärgiks pole ei järjekordne maraton ega triatlon, vaid hoopiski proovida aasta jooksul erinevaid rohkem ja vähem tuntud spordialasid. Võtta ette erinevaid, väiksemaid ja suuremaid väljakutseid. Iga kuu toob ise spordiala ja nii võin juba öelda, et käimasolev jaanuar on pühendatud curlingule, veebruaris sean alla uisud, märtsis aga ronin suusahüppetorni ja aprillis panen end proovile squashiväljakul! Aga aasta on pikk. Milliseks see täpselt kujuneb, saad jälgida siit samast.
Olgu lõpetuseks öeldud, et vähemasti üks curlingu trenn on tänaseks ka seljatatud. Millised olid emotsioonid Eesti koondislastega treenides, kui mitu korda ma tegelikult kukkusid, sellest kirjutan oma järgmises blogikandes.

Seniks, ilusat spordiaastat

Kertu

No comments:

Post a Comment