Wednesday, November 24, 2010

Minu uus isiklik treener

Eile, hoolimata alanud lumetormist ja pakasest, võtsin ette jooksu. Mitte küll päris varavalges, kuid siiski hommikutundidel. Pirita metsaradadele söandasin oma raja sisse joosta ja mis siin salata, päris porine olin, kui pärast treeningut autosse pääsesin. Aga see on porijooksu lisaväärtus, mis jonniks põhjust ei peaks andma.

Niisiis, oluliseim muust, on minu isiklik uus treener - Adidas miCouch ja mis 24/7 vajadusel olemas. Kõigepealt valin programmi, mida nädalate jooksul teostama hakkan ja seda vastavalt eesmärgile. Seejärel vajutan nupule ja meeldiv meeshääl hakkab seletama, mida pean tegema ehk kui pikk ja intensiivne treening on valitud. Vähe sellest, pidevalt jagab see hääl mulle infot läbi kõrvaklappide, milline on mu pulss, milline distants on läbitud ja kas peaksin tempot tõstma või langetama, et püsida õiges tsoonis (nt rasvapõletustsoon). Vahepealsel ajal, kui ta mulle midagi öelda ei taha ja mina ka midagi teada ei taha, siis kuulan iPodist oma traditsioonist trennimuusikat.


Eilse trenni kokkuvõte sai tänu miCouchile selline:







8 comments:

  1. kas numbrid on õiged? tunni aja ja 6 km kulutasid ligi 800 kcal? vau! küll sul põlevad need kalorid hästi :)

    ReplyDelete
  2. Mõtlesin muuseas sama asja. Et asi kindel oleks, võtan järgmine kord pulsivöö ka kaasa ja vaatan, palju pulsikell näitab. Üldiselt ei tohiks aga kahtluseks põhjust olla :)

    ReplyDelete
  3. Kalorikulu oli töesti muljetavaldav, minul kulub umbes tunnise jooksuga 500, kui sellise maratonitempos joosta 140-150 keskmise pulsiga.

    ReplyDelete
  4. kalorikulu sõltub suuresti treenitusest ja selle tõusust.
    Priit suudab headel päevadel tunniga 1000-1200 kal neelata :)

    ReplyDelete
  5. aga kas niipidi polegi, et kui oled rohkem treenitud, siis oled ökonoomsem ja kaloreid kulub vähem? et sama tegevuse tegemiseks kulub vähem energiat?

    ReplyDelete
  6. Mina kulutasin oktis 46 mindiga 876 kalorit ja veidi üle tunni ja 10 kilomeetriga 1206 kCal, mõlemad minu jaoks kõvas tempos tehtud. See ikka niivõrd individuaalne. ps! ma pole veel algaja staatusesse jõudnudki :o)

    ReplyDelete
  7. Loe tõesti asjakese manuaal kõigepealt läbi-seal on terve kuhi numbreid mis on omased ainult sulle ja mis on vaja eelnevalt sisestada.Kasvõi sammupikkus on totaalselt vale!

    ReplyDelete
  8. Kui aeglase kõndimise tempos on pulss 151, siis peaks vist küll veel puhkama ja jõudu koguma...

    ReplyDelete