Friday, November 5, 2010

Uuringutel haiglas

Pea kolm nädalat olen treeningutest eemal olnud ja otseloomulikult on see viinud mind nullseisu. Vahepealsel ajal olen end korralikult ravinud, tugevdanud immuunsust ja puhanud kui magusa logelemise meister. Sellest hoolimata püsib järjepidevalt palavik 37,5 ja valud alakõhus, seljas. Enesetunne sealjuures pole üldse hullu, kui välja arvata, et treeningust eemalolek tekitab arvestatavat stressi. Toitumiskava järgin aktiivselt aga edasi ja sellel rindel on muutusteta - kaal pole ei tõusnud ega langenud, püsib kaljukindlalt, mis omakorda näitab, et 2000 ringis tarbitav kalorikogus on minu baasainevahetus. Tervis on aga hetkel kõigest tähtsam.

Nädal olen arstide vahet jooksnud. Erinevad proovid, erinevad spekulatsioonid. Küll kahtlustati neeruvaagnapõletikku, küll muud. Täna päädis uuringutesari ultraheliga, kus selgus, et organitega on kõik korras, neeruvaagnapõletikku mul ka pole. Proovide tulemustele tuginedes pakuti, et hoopiski on organismis tugev põletikutase. Arvatavasti sellest ka palavik ja valud. Põletikurohud määratud, loodetakse parimat. Jooksutreener Marius ütles, et vaid nõrgad jäävad haigeks ja ma pean nõustuma. Tugevamaks saamine on minu sportliku elustiili üks peamisi eesmärke. Ja uskuge, kuigi minna on veel pikk tee, olen võrreldes aastate taguse ajaga palju paremas seisus.

7 comments:

  1. Õnneks oli bioloogia üks mu lemmikaineid ja teadlikkus piisavalt suur, et väita, titaootel ma pole :)

    ReplyDelete
  2. Saa terveks! Kertu suudab!

    ReplyDelete
  3. Ehk ikka saab asjale jälile ja peaasi, küll jõuab neid trenne ka teha ja võistelda! Need ei kao kuhugi. Kiiret paranemist Sulle!

    ReplyDelete
  4. Ega ilma asjata ei ole targad mehed kunagi öelnud, et kõik, mis ei tapa, teeb tugevamaks:) Olen kindel, et see haiguse või viiruse või misiganes pisik on mõnes mõttes vajalik, et võibolla veidi aega maha võtta, energiat taastada ja ennast koguda ja siis veel suurema poweriga rajale tagasi naaseda:) Igatahes hoian sulle tugevalt pöialt, et kõik hästi läheks ja haiguseuss taanduks...mürki talle:) Ole tubli!

    ReplyDelete