Wednesday, August 4, 2010

3 päeva triatlonini

Bioenergeetik Toomas Pälli juures käidud! Tema igal juhul lubas, et ma teen selle triatloni ära. Mul endal on tekkinud hirm, päris siiras kohe, et kas kõik ikka läheb kuis plaanitud.

Jõudsin täna juba Pühajärvele, et homme tõeliste triatleetidega ujumistrenn ära teha ja sealt otse-reportaaž. Meeleolu on siin kandis igal juhul ülitore, linn on sõbralikku rahvast täis ja sabistamist on ka igal nurgal.
Niipea kui olin end Nuustakule sisse seadnud, otsustasin korra veel rattaringi läbi teha - rahulikult ja meelolukalt. Enne asfaldile jõudmist pidas Tallinnast saabunud Gaspar mind kinni ja teatas, et kummid on rattal jube tühjad. Ta oli nõus kohe aitama. Jubimise peale läks nigela pumba tõttu kumm üldse katki. Varukumm oli mul muidugi ka olemas, mitte et ma oskaks seda vahetada vms. Aga Gaspar oskab! Kumm vahetatud, asusin viimaks teele. Õhutemperatuur mõnusalt karge, vaimustav päikeseloojanga ja tuju hea. Kokkuvõttes sõitsin 40 km pooleteist tunniga, päris pimedaks läks kohe ja natuke eksisin ära ka. Aga see sai tehtud ja nüüd enne võistlust mingisugust trenni ei tee. Reedel olen Pühajärvel võistlejate briifingul, mis kõlab kui klassiõhtu. Võtan oma kommid ja limonaad kaasa ning panen tantsukingad ka jalga.

4 comments:

  1. Nii vähe on veel pingutada! pea vastu! loen ikka koguaeg siin sinu pingutusi ja väga super oleks kui saad ka finishi magusat tunnet maitsta:) mina pean igaljuhul pöialt ja soovin edu:)


    Evelin Lumi

    ReplyDelete
  2. Väike sissevaade kuidas tippmees end enne maratoni ette valmistab.

    http://priitailt.blogspot.com/2010/02/maratoni-eelsed-rituaalid-ja.html

    Lausa maniakaalse hoolikusega tuleks suhtuda joomisesse-lubatud +35-36 kraadi juures kujuneb see võistlus nii ehk naa paljude jaoks võitluseks ellujäämise pärast.
    Ning katsu puhata,olla jalul nii vähe kui võimalik.Kõik shoppamised ,ööklubid jm ebavajalik on kuni finisini out.

    Õpi selgeks triatloni kodukord ürituse kodulehelt,pole üldse lihtne !!

    ReplyDelete
  3. Aitäh! Aitäh! Aitäh!
    Olen õhtul taas Pühajärvel ja loodan briifingul kõik asjad selgeks saada. Nii eile kui täna pingutusi ei tee :)

    ReplyDelete