Tuesday, August 3, 2010

4 päeva triatlonini

Teate, aus ülestunnistus pidi kergemat karistust tähendama. Nädalavahetusel andis selg endiselt tunda ja sestap trenni ma ei teinud. Tegin vaid lollusi, millel pikemalt ei peatuks. Püüan peagi karmavõla ära tasuda.

Uus nädal algas uue hooga. Esmaspäeval käisin rahulikus tempos jooksmas - tunnijagu ikka Pirital. Valusid enam polnud, kuid väike väsimus sees. Pärast jooksu tundsin end siiski paremini.

Täna ootas mind ees Rootsi spordimassaaž Audenteses Kristi Singi juures. Priit soovitas teda, et on ka muuhulgas võrkpallimeeskonna füsioterapeut ja spordiringkondades on tal üleüldse tugevate ja kuldsete kätega massööri maine. Mina muidugi olin valmis meeliköitvaks ja lõõgastavaks massaažiseansiks. Esimeste minutite jooksul sain aru aga, et olen sattunud tõelisse piinapinki. Kohati oli nii valus, et ikka karjusin ja pisarad jooksid iseeneslikult. Kristi üles, et esimene kord pidigi kõige hullem olema ja ma pole erand oma kisamisega. Küll aga nentis ta, et pinges kohti ja lühenenud lihaseid on mul hulgaliselt. Enamasti selja-ja õlalihased, kuid ka paar kohta leidis ta reitelt. Kristi mudis mind ikka nii, et tõenäoliselt olen õhtuks päris sinine. Selgus ka kõige olulisem. Nimelt põhjus, miks eelmisel nädalal roiete vahelise valu käes piinlesin. Põhjus oli tõenäoliselt lihaste kinnituskohas tekkinud lihase lühenemises. Mulle tundub uskumatu, et vähene lihaste venitamine võib lõppeda taolise valuga, kuid täna seletas Kristi mulle kõik lihtsalt ja loogiliselt lahti. Õpetas ka, kuidas selga venitada ja ma lubasin, et teen seda igal hommikul ning õhtul. Lisaks, ilma, et oleksin talle rääkinud aeg-ajalt tunda andvast põlvest ning pöiast, leidis ta pingekolde ise üles. Ilma naljata oli mul sealt lahkudes tunne, et valu oli seda väärt ja olen kui uuesti sündinud. Sain kaasa ka mitmeid soovitusi võistluseks ettevalmistumisel ning võistluse edukaks läbimiseks. Muuhulgas olen juba praegu oma sääred Ice geeliga kokku mäkerdanud. Lisaks kõigele, on Kristi ka väga lahe inimene ja mina lähen ta juurde veel tagasi!

Täna trenni ei tee, kuid homme olen juba Pühajärvel ja plaanin veel kord rattaringi läbi sõita. Rahulikult. Ehk ka lähen ujuma.

Ja et ka vaimult end valmis panna, olen homme hommikul bioenergeetik Toomas Pälli vastuvõtul. Ta on üks selline mees, kelle juurest mitmed tipptegijad, k.a. sportlased, enne tähtsaid sündmusi ja muuhulgas näiteks võistlusi läbi käivad. Pikemalt kuuleb sellest homme hommikul Hommikuprogrammist. Usun, et pärast seda seanssi olen võistluseks päriselt valmis.
Aitäh poolehoidjatele!

3 comments:

  1. Ma tean, et olen kõigest üks anonüümne targutaja, kuid tahan sulle anda paar soovitust, mida sa enne triatloni veel teha võiksid.
    Hakka paar päeva enne triatloni jooma (mitte alkoholi :), väga hästi sobib mineraalvesi või väga lahja spordijook. Kuna ilmselt tuleb laupäev üsnagi soe, siis selline vee laadimine aitab sul suure tõenäosusega tekkivat veepuudust kompenseerida.
    Kui teed trenne sel nädalal, siis tõesti väga rahulikult ja põhiline on korralikud venitused pärast trenni. Priit oskab kindlasti aidata.
    Toitumine enne laupäeva on samuti väga oluline, igasugu pastad ja riisid oleksid soovitatavad, kuid söö ikka endale tuntud asju.
    Kui triatloni ajal tuleb nälg, siis kuumaga proovi võimalikult vähe geele tarbida. Parem on süüa banaane, batoone ja soolakurke. Kui geeli ikka tarbida tahad, siis lase hooldemeeskonnal see enne geelipudelisse ära lahjendada ja joo kõvasti vett (!) peale.

    Soovin sulle edu ning ma tean, et sa suudad selle läbi teha :) Vaim ei tohi lihtsalt murduda.

    ReplyDelete
  2. Tere Kertu! Olen Vivika lastelaagrist, kui mäletad. Andsid mulle laagris sellise võistlusvaimu pisiku, et nüüd olen ka laupäeval rajal. Rajal näeme :) Võiduka lõpuni !!!

    ReplyDelete
  3. Vivika, Sa oled super! Sina motiveerid mind nüüd veel rohkem!!! Kohtume rajal! Ja finišhis!

    PS! Aitäh nõuannete eest. Võtan kuulda ja käitun vastavalt :)

    ReplyDelete