Saturday, August 7, 2010

Triatlon TEHTUD!

Mul ei ole piisavalt sõnu, et tänada kõiki neid, kes elasid mulle kogu selle poole aasta jooksul kaasa, kes aitasid nõu ja jõuga ja kes andsid oma hindamatu ergutusega kohapeal mulle jõudu triatlon läbida.
Südamest aitäh:
- Ain-Alarile, kes on parim treener ja kes uskus minusse algusest peale
- Gasparile, kes aitas nõu ja jõuga ning motiveeris, kui raskeks läks
- Tarmole, Agnesele, Reelikale, Leale, Kerlile, Ursulale, Priidule, Avole, Punale, Kristjanile ja kõigile teistele, kes andsid mulle jõudu eesmärgini jõuda
- oma perele, kes elasid kaasa kohapeal
- Tarmole ja Sportlandile parima varustusega varustamise eest
- MyFitnessile ja Kalev Spale suurepäraste treeningtingimuste eest
- kõigile neile, kes olid Pühajärvel toetamas ja kaasa elamas
- korraldusmeeskonnale, kes tegi fantastilist tööd

Aplaus neile, kes täna triatloni läbisid! 36 soojakraadiga midagi sellist ära teha on hullumeelsus!

Keeruline on tagantjärele raskustele mõelda ja veel enam neid kirja panna, sest emotsionaalne võit, mille täna sain, nullib kõik raskused. Võitsin täna iseennast ja tõestasin, et kümnete tegemiste kõrvalt suudab igaüks meist triatlonivormi viia.
Aegadest rääkides, siis kõik läks plaanipäraselt. 28 minutit ujumisele, 4 h ratast ja 1 h 20 minutit jooksmisele. Finišh laval, minu soovitud "We are the champion" lugu taustaks, sajad inimesed aplodeerimas ja Ain-Alar medalit kaela riputamas. Olen väga õnnelik ja luban, et sport jääb nüüdsest minu igapäevaelu osaks.

Juba kell 4 hommikul olen lennujaamas, et suund Bulgaaria poole võtta ning jooksuriided võtan sinna kaasa :)
Aitäh veel kord kõigile toetajatele!

6 comments:

  1. Sellises ilmas oli see tõepoolest hullumeelsus!
    Nii et ka katkestamine olnuks isegi...mõistlik.Tallinna maraton sügisilmas on tänase kõrval kerge jalutuskäik.

    Sellisest pingutusest taastumine võib võtta mitu nädalat- ära väga rutta kohe uuesti trenni tegema.Niipalju ette teadmiseks et homme on sul enesetunne kehv,esmaspäeval veelgi kehvem, teispäeval nagu homme :))

    ReplyDelete
  2. Sa olid väga-väga-väga tubli! Finishisse joostes veel naerunägu ka ette manada :) Müts maha sinu ja kõigi teiste eest, kes selle läbi tegid!

    ReplyDelete
  3. Väga-väga tubli saavutus, millest tasus unistada ja seatud eesmärk saavutada.

    Mati Paliverest

    ReplyDelete
  4. Ootaks ikka pikemat juttu võistluse kohta, kuidas alad eraldi tundusid?

    ReplyDelete