Monday, September 6, 2010

Jaansoni Kahe Silla jooks TEHTUD!

Olen saanud kirju palvega kirjutada oma tegemistest ja mul on rõõm seda teha.

Viimased nädalad olen kannatanud tõelise sügisväsimuse all. Ma ei mäleta, et kunagi varem oleksin midagi sellist kogenud. Sestap elan hetkel väga konkreetse unegraafiku järgi. Usun, et sellest on vähemasti pikemas perspektiivis abi. Jooksmas käin üks-kaks korda nädalas, mis tähendab, et puhkan sportlikus mõttes. Seda hoolimata sellest, et uus eesmärk on seatud ja peagi pajatan sellest teilegi.

Eile käisin aga Jaansoni Kahe Silla jooksul. Ilmaga vedas, korraldus oli okei, kuid pealtvaatajad kui matustele saabunud. Ilmselt on latt pärast triatloni kõrgel, kus põrgukuumusest hoolimata inimmassid võistlejatele kaasa elasid ning sellega jõudu juurde andsid. Võrreldamatu eilse jooksuüritusega.
Ise sõitsime aga varahommikul Jõgevalt kohale ja polnud eriti magada saanud. Üleüldse oli väsimus peal, kuid lubadus sundis rajale minema. Pean siinkohal tunnistama, et see 9 km oli mõõdukalt raske.
Ajaks sel korral: 54 minutit.

Järgmine nädal olen juba Sügisjooksul ja eesmärk on igal juhul olla kiirem kui kahel eelneval aastal. Üle-eelmine aasta oli ajaks 1.05 ja eelmisel aastal 1.10.
Võiks ju nüüd siis 55-minutiga hakkama saada.
Rajal näeme!

3 comments:

  1. Blogi päis ütleb meile: Olen otsustanud läbida 28. mai 2011 toimuva Stockholmi maratoni- ma julgen arvata, et see ongi Su eesmärk, millest lubad varsti pajatada? :)

    ReplyDelete
  2. Jaansoni jooks oli raja teise poole tõttu tõesti mõõdukalt raske:) Ootan suure põnevusega Sinu tulevasi postitusi, eelkõige Stockholmi maratoni ettevalmistuse teemade, sest endalgi plaanis see ette võtta. Kindlasti leian Sinu blogis nii mõndagi, mida ise ka katsetada treeningu mõttes. Igatahes tuld taldadesse ja jõudu lihastesse ja mis peamine--vastupidavust!:)

    ReplyDelete
  3. Aitäh! "Tuld taldadesse ja jõudu lihastesse" kõlab väga hästi! Maratonil näeme :)

    ReplyDelete