Monday, September 20, 2010

Toitumisest algab kõik

Treeningkava näeb hetkel ette 6 trenni nädalas - selle sees 4 jooksutrenni, 1 jõusaalitreening ja 1 saalitreening (soovitavalt Pump FX). Septembrikuu on üldiselt sisseelamiskuu.

Esimene nädal sai kokku tehtud 4 jooksutrenni (tunniajased), 1 jõusaali treening, 1 spinning-võimlemine. Nädalavahetusel olin laisk. Ja mitte et oleksin kusagil pidutsenud (viimasel ajal tuleb seda üleüldse harva ette), vaid olin maal. Seal roheliste heinamaade ja metsade keskel on keeruline sundida end jooksma. Pigem asendan selle koeraga jalutamisega, seenele minekuga või mõne füüsilise tööga. Viimasega puutun siiski harvem kokku.

Teine nädal algas PumpFX trenniga. Ma ei tea, millest uus nimi, kuid teoreetiliselt on tegemist Bodypumpiga. Võtsin sel korral väiksemad raskused, et end lihasvalust säästa. Õnneks on uues kavas kätekõverdusi vähe ja nii luban sinna trenni tagasi minna.
Seejärel ootas ees metsajooks. Ilm oli super ja sai joostud traditsiooniline tund.

Lisaks kohtusin Margusega, kes minu toitumist püüab paika panna. Homme ootab ees vitsaga viibutamine ja uue elu algus, kuid täna avaldan tabeli, mis Margus mulle saatis. Tegemist minu praeguse toitumisega, mis näitab värvikalt, kui valesid toite ja vales koguses hetkel tarbin. Lootust andis Margus siiski palju :)

3 comments:

  1. mõnele just meeldibki metsas joosta ja naudib seal jooksmist. Mulle kahjuks käib jalgadele (põlvedele). vähemalt nädala jooksul peale metsas jooksu pean põlvi ravima asfaldil treenides. nii et hoidun metsast ja üritan enamus ajast asfaldil joosta, et jalad terved oleksid :P
    aga suudaks ise ka rohkem seda toitumist jälgida... üritan aga näe kuidagi ei õnnestu. loodan, et sul läheb sellega paremini!

    ReplyDelete
  2. Hei,
    naljakas, kuid mul just vastupidi. Asfaldil joostes hakkavad põlved valutama :)

    Toitumisega on see, et iga väike muutus viib sihile lähemale ja püüan anda endast parima, et sel korral 100%-liselt õnnestuda. Jõudu Sullegi :)

    ReplyDelete
  3. Mul on ka asfaldil palju parem joosta. Elukaaslane tahaks sageli rannaliival joosta, aga see on minu jaoks eriline õudus... Võtab kiiresti võhmale ja jalad hakkavad valutama. Pikk sirge asfalt on minu jaoks super! Aga jah, igaühe jaoks oma. :)
    Toitumisgraafikut oli väga huvitav jälgida... eks mul ole see hetkel sarnane.. või halvem :P

    ReplyDelete