Friday, May 11, 2012

Kõige kiirema aja sport!

Mul on jäänud viimased päevad ülikooli lõputöö esitamiseni. See tähendab tundide pikkust raamatukogus istumist, lugemist, arutamist. Lisaks toob endaga kaasa mitte just palju uneaega ning võimalust muudele olulistele asjadele pühendumiseks. Iseenesest ma naudin kiireid aegu, ei mingit ajaraiskamist ega niisamam passimist - jooks ühelt aktsioonilt teisele, kuid iga asjaga kaasnevad omad riskid. Seega on veelgi olulisem, et mingisugunegi aeg pühenduks magamisele, toit oleks veelgi paremini valitud ning igapäevased pinged maandatud. Eranditult alati pean sellise perioodi üle elamiseks maandavat trenni tegema. Mitte mingisugust tapvat või arendavat, vaid lihtsalt maandavat liikumist, mis kustutaks kasvõi tunniks kõik mõtted peast, aitaks kehal restardi teha ning kindlustaks vajamineva endorfiinide koguse. Siinjuures aitäh Heditile, kes minuga pea igapäevaselt need psühholoogilised treeningud ette on võtnud! Järgmisel teisipäeval on töö esitamise tähtaeg, pärast mida loodan, et olen üles laadinud uue treeningkava, kus kirjas nii rulluisutrennid (Jaanus Ritson) kui jooksutrennid (Margus Pirksaar) ning algab pühendunud treening Berliini maratonile. Siinkohal on mul super head uudised! Nii mõnigi märkas, et kui minu projekt algas, oli ammuilmas Berliini maratonile registreerimine lõppenud (jooksmisele). Olin valmis riskima ja lendama kohale ning nutma stardis nii kaua, kui võistlusnumbri oleksin saanud, kuid teate ju küll - lõpuks läheb kõik hästi ja kui kõik pole veel hästi, pole ka lõpp saabunud. Jälle oli selleks Renna, kes aitas mul Berliini korraldajatelt "jah" sõna saada ja nüüd on võistlusnumber samahästi kui rinnal.

No comments:

Post a Comment