Thursday, June 6, 2013

Homme Rakvere ööjooksule

Olen viimased nädalad treeninud 4 kuni 5 korda nädalas, kestusega poolest tunnist kuni pooleteise tunnini. Olenemata ilmast. Isegi siis olin väljas, kui vihmasadu oli nii tugev, et sekunditega läbimärjaks sain, lisaks rahe vastu nägu peksmas.
Jooksutrenn on toimunud ikka oma lemmikpaigas Pirital ja mitte metsas, kus peaksid toimuma. Kohe, kui mul on treeningkava ees ja sund treenida metsas, teen seda. Treeningkava on hetkel koostamisel ja peagi saan seda teiega siin jagada.

Täna ma aga kogun end, et homme olla Rakveres ööjooksu stardis. Plaani on võetud kõigest 10 kilomeetrine distants, kuid hetkel tundub see jõukohane. Homset silmas pidades, tegin eile viimase trenni ja täna puhkan. Väike laadimine on samuti plaanis. Lisaks toon Fitshopist mõned magneesiumid, et krampe vältida.

Lidingöloppetist rääkides, siis nüüd on küll viimane aeg kampa lüüa, kel vahepeal on sama mõte tekkinud ja tahaks samuti professionaali käe all üheskoos minuga maailma suurimaks ning pikemaks krossijooksuks treenida. Jooksupartner on kokku pannud vastava paketi kõigile soovijatele, loe lähemalt siit.

Seniks aga, kohtumiseni homsel ööjooksu rajal!

3 comments:

  1. Lidingöloppet on hea jooks - väga hea korralduse ja piisavalt raske profiiliga rajaga. Olen varasemalt käinud ja plaanin ka sel aastal minna.

    ReplyDelete
  2. Hei Andres!
    Võiksid oma kogemust minuga rohkemgi jagada.
    Kus ööbisid? Kas registreerumisega on kiire? Kui raske oli rada? Jne.

    ReplyDelete
  3. Minu kogemused on sellised, et minu jaoks ei olnud rada raske - olin ise ka päris korralikus vormis ja trenni tegin ka peamiselt maastikul. Ilmselt see raja raskusaste sellest olenebki, kui heas vormis ise olla ja kas oled eelnevalt maastikul piisavalt harjutanud või mitte. Ööbimiskohaga oli kehvasti - olime sportlaste grupiga ja valitud oli kõige odavam variant - seda ma enam ei kordaks :) Ka laevasõidu soovin sel aastal lennukiga asendada. Seniste kogemuste kokkuvõtteks - reisi- ja majutuskulude pealt pole mõtet kokku hoida ja kui on piisav maastikul jooksmise maht all, pole see rada eriti raske midagi.
    Selle aasta 30 km-le üritan täna ära registreeruda (ei ole siiani isegi veel vaadanud, et palju maksab).

    ReplyDelete