Wednesday, July 21, 2010

16 päeva triatlonini

Täna hommikul vedasin end basseini. Üheskoos triatleet-Gaspariga.
Eesmärk oli lihtne - ujuda 1 km ja seda ilma prillideta (need olid koju jäänud). Pealegi on endiselt suur tõenäosus, et ka triatloni ajal ei kipu ma pead vee alla panema. Lihtsalt kardan ka kõik. Õnneks ujun selili päris kiiresti :)

Ühesõnaga 1 km sai läbitud 30ne minutiga ja kui arvestada, et võistlusel on ujumise ajalimiidiks 40 minutit, olen graafikus.

Õhtul ma lihtsalt ei viitsinud midagi teha. Kui magamine välja arvata.

3 comments:

  1. "ei kipu ma pead vee alla panema"

    Kust nüüd äkki selline kartusekene tuli?
    Mõned postitused tagasi näeme sind sukeldumas-see peaks palju loomuvastasem olema.
    Võib-olla aitaks kui teeksid mõned trennid ujula asemel meres?

    ReplyDelete
  2. just, avavesi on hoopis midagi muud kui bassein (sügavalt isiklik arvamus). järves pead arvestama teiste võistlejatega, kes kõik trügivad ja lainetusega, mis on alati vastu... :P

    ReplyDelete
  3. Basseinis ilma prillideta, brrrr... Läksin nädal tagasi ujuma Kalevisse ja avastasin, et prillid jäid koju. Proovisin ilma, aga peale 300 meetrit ronisin välja, ei meeldi mulle see kloor üldse ja silmad kinni vingerdan ühest rajapiirdest teise.

    ReplyDelete