Wednesday, July 21, 2010

17 päeva triatlonini

Möödunud reedel käisin ma jooksmas ja ujumas nagu lubasin. 1 km ujumist ja 1 h jooksu Pirital.

Laupäev ja pühapäev olid puhkepäevad, kuigi jalutamist oli päris palju. Seda nii Lõuna-Eesti rallil kui ka vanemate koeraga metsas. Ühesõnaga olin ma ikka aktiivne, kuigi päris trenni ei teinud. Lisaks muule jälgin juba mõnda aega, et sööksin iga päev maasikaid ja/või mustikaid ning isegi sealiha. Kõike rauataseme tõstmise eesmärgil. Peagi plaanin vereproovi ka ära anda, kas ikka minu ponnistustest kasu ka on olnud.

Täna käisin aga ratast sõitmas. Linnasõit 1 h ja üheskoos rullnokk-ratturi Raivoga. Ta on üks hullematest, keda ma tean - sõidab autode vahelt, sõidab kuidas ja millal tahab ning foorituled talle ei kehti. Muud liiklusseadused ka mitte. Ühesõnaga hea, et ellu jäin.
Õhtul läksin jooksma ka. Ikka Piritale ja tavapärane 7-8 km distants - sedapuhku tempokalt. Pulss oli 170ne kanti, kuid enesetunne jube hea ja nii läbisin raja 45- minutiga. Jooksmine on endiselt mu lemmik!

3 comments:

  1. jooksmine ongi kõige lihtsam ja loomulikum :P

    ReplyDelete
  2. Kas mustikad ja maasikad rauataseme tõusule nüüd kuidagi mõjuvad-väidetakse et taimne raud ei imendu või imendub väga halvasti- aga tervisele on nad muidugi hirmus kasulikud.
    Mina panustaksin sealihale :)

    http://www.naistemaailm.ee/index.php?module=article&id=7271

    ReplyDelete
  3. Nii palju kui on inimesi, on arvamusi. Laienda silmaringi:
    http://www.veg.ee/artiklid/tervis/taimne-raud

    ReplyDelete