Wednesday, July 7, 2010

Kolmas päev ja ma hakkan harjuma

Teate, päris tore on hommikuti võimelda, joosta pisut ja vetikaid täis tiiki hüpata. Imelik, et mina seda räägin, aga tõepoolest - mulle meeldib sel viisil ärgata. Hetkel on hirmutav mõelda, et järgmisel nädalal pean tavarutiini naasma või siis ikkagi mitte ja otsin mõne räpase tiigi Tallinna kesklinna lähedalt.

Eriti tore oli see, et magasin hästi ja nii olin täna tõeliselt powerit täis.
Pärast hommikusööki ootas ees ratta -ja jooksutreening, et teaks, mis tunne on joosta pärast rattasõitu. Tänase distantsi läbisin oodatust kiiremini ja nii sai 46 km läbitud ajaga 1h ja 45 minutit ehk ringi 14 minutit kiiremini kui esmaspäeval. Ain-Alar oli ikka julgustuseks kõrval ja tema 82-aastane isa, kes on paremas vormis kui enamik eesti noori mehi, meie taga!
Üksi ei julgekski ma ilmselt sõita, sest liikluskultuur on olematu ja troppe igal sammul. Nagu Aingi ütleb, on rattur viimane, kes läbi lastakse, olgu õigus kellel tahes. Lõpusirgel saime pisut vihma ka, kuid see oli oodatud jahutus.
Jooksma minnes oli ehk esimesed paarsada meetrit üles mäkke rasked, kuid pärast seda harjus juba ära ja sai kokku paarkümmend minutit joostud. Ei midagi hullu.

Õhtupoolikul ootas ees bassein ja ujumistehnika korrigeerimine. Suurim viga on endiselt see, et tõstan pea krooli ujudes hingamiseks liigselt välja, kuigi Gaspari sõnul on juba parem. Hiljem ujusime Ain-Alariga konna võidu. Sai räigelt pähe - arvas, et kui tema ujub tagurpidi konna ja mina klassikalist konna, siis teeb mulle ära. Aga hinge suudab küll kinni hoida kauem, kui keegi teine.

6 comments:

  1. Hei, kaua te treeninglaager kestab? Kas reedel tohib kergele trennile liituda ka? TriStari stardis näeme nagunii :)

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Reedeni! Reedel peaks toimuma väike triatlon -umbes 10ne paiku on algusaeg ja võib liituda küll :)

    ReplyDelete
  3. Ohjummel, väikest triatloni ma küll ei jõua teha kaasa. Laupäeval on Suure-Munamäe rattaralli ja pühapäeval firma väike triatlon :) Tulen niisama vahtima siis.

    ReplyDelete
  4. Iga aasta toimub Lahemaal kepikõnni maraton 42,2km (augusti alguses). Proovi järgmine aasta seda! Ise käisin seal paar aastat tagasi, keppe ei kasutanud ja eelvalmistust trenni väga palju ei teinud. Minu meelest ka huvitav kogemus ja proovilepanek.

    ReplyDelete
  5. miks mitte sel aastal? :) see on 1 augustil, piisavalt palju aega j77b taastumiseks.

    ReplyDelete