Tuesday, December 13, 2011

Trenn Ameerika spordiklubis

Ärkasin graafiku alusel varakult ja kuna kohe hommikusse joogasse ei jõudnud, otsustasin kodus tunni joosta nagu viimased päevad tavaks on saanud. See on küll see koht, kus soovitan minu tegude järgi mitte teha, sest iga päev sama trenni tehes väsib vaim kiirelt ja mingisugust füüsilist arengut ei saa oodata. Minu eesmärk hetkel on lihtsalt vormis püsida ning pealegi on elu pidevas muutumises, seega võin lubada endale ajutist rutiini.

Päeva peale oli selge, et võtan osa õhtusest joogatunnist kohalikus spordiklubis, kus aastaid tagasigi käinud olen. Sisse astudes mõistsin kohe, et midagi pole muutunud. Meie mõistes täiesti keskmise tasemega väike spordiklubi. MyFitness näeb kindlasti eeskujulikum välja. Peagi selgus, et olen graafikut valesti mõistnud ja joogatundi täna pole. Olin pettunud, sest vaim oli just selleks valmis pandud, aga päris niisama ei saanud ka ära jalutada. Niisiis otsustasin peagi algava spinningu kasuks, sest teine variant oleks olnud nn pallitreening, kus kasutatakse suurt palli, et sellega erinevaid harjutusi teha. Märkasin kohe, et sinna läksid eriti suured ja enamasti vanemaealised prouad ja mulle tundus, et see pole päris mulle, kuigi iseenesest on pallitreening efektiivne, kui muidugi harjutusi õigesti teha. Spinning oli just see mida vajasin! Mulle kohutavalt meeldib aeg ajalt oma maksimumpiiri tunnetada ja trenniga end tühjaks pigistatud sidruni seisundisse viia. Pealegi, mida efektiivsem treening seda rohkem endorfiine, eks? Eriti hea, kui eesotsas on motiveeriv treener. Käesoleva treener oli okei, aga ei midagi erilist. Liiga palju pläkutamist miljonil muul teemal ja tundus, et kohati ununes treening ise üldse. Aga see on juba ameerikalik - pidev sotsialiseerumine, kus iganes ja mida iganes korda saatmas ka pole.
Lõpuks meenus, et ega ma polegi ammu rühmatreeningutest osa saanud, sest üldiselt jooksen ikka väljas ja jooksmine ongi viimastel aegadel peamine treening olnud. Kuid rühmatreeningul on ka oma võlu - sinna minnes annad alati endast maksimumi, sest see on aeg iseendale, aeg, mis tuleb teistega koos efektiivselt ära kasutada. Homme hommikul püüan siiski ka joogasse jõuda, sest vaim on jätkuvalt valmis.

Muuseas, kes vajab unetuse teemal rohkem infot, siis hea sõber Neeme edastas mulle hea artikli märksõnaga "arvutikasutus röövib une":
http://news.harvard.edu/gazette/story/2006/02/when-the-blues-keep-you-awake/

No comments:

Post a Comment