Wednesday, April 25, 2012

Kuidas valida rulluiske?

Võhandu on ammu möödanik ja kui aus olla, siis polnud lihasedki korralikult valusad. Kohe pühapäeval tegin kiirkõnni peale, et lihased nö soojad hoida. Eile oli aga aeg küps esimeseks ametlikuks rulluisutrenniks. Olin põnevil! Jaanus kutsus mind Tabasallu, kuhu kogunes teisigi sõitjaid. Vähe profimad kui mina. Pealegi on mul viimasest trennist pea aasta möödas, rulluisud on uued ja üleüldse olen viimastel aegadel jooksule kümneid kordi rohkem aega pühendanud. Alustasime kõige lihtsamast ja peagi tutvustas Jaanus trikikunsti, milleni mina jõuan ehk alles hooaja lõpul. Isegi pidurdamiseks on võimalusi mitmeid ning nüansse sealjuures veelgi rohkem. Peagi algas päris sõit ja kuigi algus oli koba, läks hoog aina kiiremaks. Jätkuvalt on minu suurimaks hirmuks ootamatult ette kerkivad autod, inimesed ja muud takistused. Jaanus õpetas, et kiirelt pidurdamiseks on vaid üks võimalus - murul. Nüüd lähen aga ajas natuke tagasi ning jagan infot, mis Jaanuselt sain. Õpetab ta rulluiske valima. Millised rattad algajale? Mis on rulluisu valmise juures oluliseim? Videot näeb siit

2 comments:

  1. heipsa :) lootsin vaikselt, et surud madalad kiirrullikad jalga endale ikka :) aga chill! rullimine on lähe!

    ReplyDelete
  2. Hei! Leppisime kokku, et kui esimesed rulluisud olid päris nn algaja omad, siis nüüd kohe kiirrullikaid ikka alla ei pane ning pigem on üleminek sujuv :) aga küllap jõuab üks hetk ka kiirrulluiskudeni!

    ReplyDelete