Thursday, August 9, 2012

Hullumeelne suvi ja poolmaraton Narvas

Ma vabandan Sinu ees, mu blogi lugeja! Nii mõnelegi võis tunduda, et olen tennised nurka visanud ja suurtest lubadustest kõrvale hiilimas. Aga ei, see pole tõsi. Tõsi on see, et suvi on haaranud mind tõelise karusselli peale, millelt maha ilmselt ka suve lõppedes ei saa. Veelgi enam on see kõik tõestuseks, et olgu päevaseid tegemisi palju tahes, trenni jõuab ikka, kui vaid tahta. Niisiis olen töö ja kõigi teiste tegemiste kõrvalt järjepidevalt ka trenni teinud. Suur eesmärk virvendab ju ees ja enam polegi palju jäänud.
Tagasi vaadates, siis peamine muutus Marguse koostatud plaanis oli see, et ma sattusin metsa. RMK kutsus läbima mind vast avatud 370 km matkateed ja kuigi lubasin kohal olla vaid neli päeva, armusin matkamisse ja ennekõike matkaseltskonda viisil, et see mind ikka ja jälle tagasi meelitas. Kaks nädalat sai vahelduva eduga matkateel oldud ja nii kujunes keskmiseks päevaseks distantsiks 30-40 km, mida läbisime kas vastavalt jalgsi või jalgrattaga. Treeneri sõnul oli see hea muutus, sest mitmekülgsus annab treeningutesse palju juurde.
Süda ikka natuke valutab, et jooksu-ja rulluisutreeningud unarusse on jäänud, aga kahe alles jäänud kuuga on veel palju võimalik korda saata. Kogemus on seda näidanud. Uus kava tuleb järgmisel nädalal, kuid enne veel ootab ees poolmaraton Narvas. Laupäeval algusega kell 11 olen stardis ja ma luban, et võtan seda kui treeningut, sest võistluseks pole ma veel valmis.

4 comments:

  1. Oled äge ja vahva, Sul nagu oleks ööpäevas rohkem, kui 24 h!:) Edu homseks, ma ka stardis, kuidas siis muidu, edu meile!!!

    ReplyDelete
  2. Kerget jalga homseks!

    A

    ReplyDelete