Thursday, September 27, 2012

2 päeva maratonideni

Mu päeva täitis söömine. Või nimetagem seda laadimiseks. Igal juhul tänu väga varasele ärkamisele sain palju laadida ja loodan, et lisagrammid liigrasked takistusterajal kanda pole. Isegi mu head kolleegid varustasid mind kõiksuguste magustoitudega, et süsivesikutest ometi puudust ei tuleks. Kahju, et uneaega laenuks võtta ei saa. Kui täna ärkasin kell 6, siis homme pean juba 3.30 ärkama, et õigel ajal lennukis olla. Kas tasub üldse magama minna? Olen proovinud nii- ja naapidi, kuid parem tundub pigem natukenegi magada, kui üldse mitte. Berliinis maandudes loodan võistlusmaterjalid kiirelt kätte saada ja ülejäänud päeva maha magada. Seetõttu pakin kaasa nii kõrvatropid, kui ninatropid juhuks, kui peaksin norskajatega ühte tuppa sattuma. Kuigi Tallinn-Monte Carlo elektriautode maratonil kogetu näitas, et lõpuks pole vahet - kui väsimus on võimust võtmas, suudan mistahes tingimustes ennastunustavalt magada.
Berliinis ees ootavaga on muidugi veel see tore lugu ka, et ega ma ei teagi, kellega ma ühes toas olen. Igal juhul on neid mitmeid ja kes täpselt, selgub alles homme kohale jõudes. Omamoodi seiklus seegi, kuid eesmärk on meil kõigil üks - läbida maraton, minul neid lausa kaks korraga.

Kindel on, et 39. Berliini maratonil stardib 40 000 jooksjat-rulluisutajat! 1000 muusikut on ühtekokku ergutamas maratoonareid iga poole km tagant.

Ajakava näeb ette:
  • Laupäev
Rulluisumaratoni start 15.30 (Eesti aja järgi 16.30)
ilm: stardi ajal ligi 20 soojakraadi, päikesepaiste
Minu võistlusnumber: X1802
  • Pühapäev
Jooksumaraton start 9.00 (Eesti aja järgi 10.00)
ilm: stardi ajal ligi 13 soojakraadi, hiljem 18 kraadi, päikesepaiste
Minu võistlusnumber: F4048

2 comments:

  1. Oled kindel, et sellised ajad? :) Tavaliselt on Eesti aeg ikkagi tunni võrra ees Berliinist.

    ReplyDelete
  2. olen täpiga nõus! Kertuära starti maha maga! :D

    ReplyDelete