Monday, January 28, 2013

Tagasi Tartu maratoni rajal

Laupäevasest 30 km läbimisest polnud jälgegi. Ometi ei viitsinud eile rajale minna, kuid lubasin, et esmaspäev tuleb trennipäev. Alustuseks külastasin suusaspetsialisti, kes mu suuskadele hävitava hinnangu andis ning järgneva tunni määrides veetis. Lugemine läks sassi, aga neid kihte läks sinna väga palju. Karestus lisaks, et tulemus säiliks. Spetsialistina õpetas ta mulle, kuidas aru saada, millal tuleb määrida ning kuidas üldse oma suuski hooldada.

Seejärel ootas ees taas Tartu maratoni rada, mis täna tõsi küll enam nii heas korras polnud. Massid olid üle käinud, oksi ning okkaid täis. Samas, suusad libisesid täna ideaalselt. Tunne oli samuti hea ning plaani võtsin 15 km. Üks kukkumine takistuse tõttu. Esimest korda sõitsin teistest mööda ja ma ei salga, et see on päris motiveeriv tunne. Et ma polegi enam maailma kõige kobam suusataja.
Aeg: 1h ja 40 minutit

Pärast trenni käisin kontrolli mõttes verd andmas. Selgus, et hemoglobiini ning punaste vereliblede näitajad pole kõige paremad ja kuigi need on väga olulised vastupidavusalasid harrastades, on mul nendega kogu aeg probleeme olnud. Ahjaa, põletikunäitaja oli ka vähe kõrge, aga sellega juba tegelen. Kolm nädalat on maratonini ning tervisele pööran seetõttu veelgi rohkem tähelepanu.


No comments:

Post a Comment