Tuesday, February 12, 2013

5 päeva maratonini

Ma parem ei hakka nädalavahetusse jäänud treeningust rääkima, sest seda peaaegu ei olnudki. Hea uudis on, et nüüd ma tean, mis tunne on suurte pakkudega sõita ja kuidas lund suuskadelt eemaldada, kui juhtub sulailm olema.

Aga eile ootas ees taas Jaak Mae suusakooli treening Pirital, mis oli pühendatud Tartu maratonile ja nägi ette teatesõitu ning jõuharjutusi. Ilm oli fantastiline, rada samamoodi. Alustasime soojendussõidust ja siis kohe teatesõit. Ikka kohe päris hasarti läksin, kuigi teadsin, et peaaegu ainult naistest koosnev võistkond ei saa teiste mehiste võistkondadega konkureerida. Tegelikult polnudki see üldse oluline. Trennis oli teiste seas ka Rasmus Kagge, kes alustas suusatreeningutega oktoobris ja nüüd on mu meeles ikka päris suusasportlane kohe. Mõistagi on temagi pühapäeval stardis ning teostab ühe oma suurtest unistustest.
Treener Riho käest sain aga teada, et paaristõuked on mul muidu ilusad, aga lisaks kätele peab töösse rakendama ka kõhulihased. Arvake ära, kas täna on kõhulihased valusad? Muidugi ja mitte vähe. See tähendab, et tegin õigeid liigutusi.

Trenn lõppes jõuharjutustega lumel. Matid maha ja võimlema. Ikka raskemate killast harjutused ja Els-Britt kontrollis, et keegi ei viiliks. Isegi mina eriti ei saanud viilida.

Aga täna käisime Nõmmel - härrad Mae ja Rimm. Mida hullu need mehed minult täna nõudsid, avaldan peagi kohapeal valminud videoloos.

3 comments:

  1. Aga mis pühapäeval eesmärgiks saab? Kas tuleb seltskonnasõit? Kas 4, 6, 8 tunniga?

    Ja jõudu-särtsu sooviks kindlasti! Rõõm ettevõtmisest!

    ReplyDelete
  2. Mis numbri alt start tuleb? Küsin, sest ei leidnud täna välja lastud protokollist. Jukkumeid otsides tuli ainult üks vaste - 6304 (http://tartumaraton.ee/failid/File/TM%202013/tm_2013_63km_sp.pdf)
    Kas õele lahingu andmiseks on valitud strateegiaks salajane stardipositsioon? :)

    ReplyDelete
  3. Mihkel,
    sellega on nii, et mul on tegelikult number olemas, peagi avaldan selle. Selge on, et olen kaksikõega samas grupis ning lähtepositsioon on meil sama :)

    ReplyDelete