Friday, December 13, 2013

Aasta 2014 väljakutse – vallutada Kilimanjaro!

See on tõsi! Olen alustanud liikumist ühe tõelise unistuse täitumise teel – Kilimanjaro tipu vallutamine!
Eestist alguse saanud rahvusvaheline naiste organisatsioon Ladies Trekking tegi ettepaneku järgmise aasta rahvusvahelisel naistepäeval Aafrika katus vallutada. Ma ei kahelnud hetkegi  ja võtsin selle põneva väljakutse vastu.

Mis ees ootab?
Kilimanjaro kõrgeim punkt asub 5895m kõrgusel, kuid selle vallutamine ei tähenda siiski alpinismi, vaid matkamist. Sellest hoolimata pean siinjuures tunnistama, et olen viimase kolme aasta halvimas vormis. Kuigi kaalunumber on aegade väikseim, tean, et lihasprotsent on väike ja võhma pole mul samuti. Terasspordi treenerid on juba välja töötamas treeningkava, mis aitaks mul alles jäänud pisut vähem kui kolme kuuga saada organism toonusesse.

Iga sammuga sel teel hoian kursis Sind, hea lugeja blogi vahendusel.
Back on track!
Kertu


Ps! Kui Sul on olnud mõttes Kilimanjaro vallutamine või tekkis soov nüüd, siis veel on meie reisigrupis vabu kohti!

3 comments:

  1. Mis Sa tast vallutad, proovi ikka heaga :)
    Edu!

    ReplyDelete
  2. Kertu, mis te nüüd ründate niimoodi, kahe- ja kolmekuuste spurtide kaupa! Aasta, kaks või kolm on samuti kenad ajad valmistumiseks! Siis ei pea rauda higistama :)

    ReplyDelete
  3. Mind ei ole kunagi ekstreemsed kõrguste vallutamiseks tõmmanud.
    Aga edu!

    ReplyDelete