Monday, April 27, 2015

Kahe nädalaga tippvormi!?

Igal naisel on ehk ette tulnud olukordi, kus ootamatult on saabumas sündmus või olukord, mis nõuab maksimumi. Ei, ma ei hakka abielluma, kuid olen mõelnud, et üks kord ma midagi sellist ette võtan, mis eeldab supervormi. Ma ei saa veel täpsustada, mis see on, kuid luban, et näete tulemust siin blogis ühel hetkel. Kui see muidugi õnnestub, aga miks ei peaks? Igal juhul tuleb enne rahuldavat tulemust tööd teha ja vaeva näha. Niisama ei tule midagi.

Niisiis, lähtepositsioon pole halb. Samas, kiidelda pole ka millegi üle. Sest kuigi ma olen keskmiselt 2-3 korda nädalas trennis käinud, on toitumine täiesti käest läinud. Alustuseks muutus igapäevane graafik - kui muidu ärkasin kell 5 hommikul, siis saatekava muutuse ning uue saate algusajaga ärkan nüüd kell 9 (kui olen tubli). Sellest faktist piisas, et graafik sassi ajada. Lisaks andsin oma ahju ära. Mõtlesin, et siis ehk söön vähem makaron-ketšup-juustu kooslust ja nii pole mul enam ahju, millega hommikust tervislikku pudrugi teha. Veinitamisi tuleb ka kuidagi liiast ette. Nii tore on ju sõprade-sõbrannadega veini juua, kassidest jutustada ja juustu vintsutada. Ühesõnaga on kõik justki allamäge hakanud minema, mis puudutab toitumist ja just toitumisest sõltub kehakaal ennekõike - spetsialistid ütlevad, et 70-80% lausa ja kõigest 20-30% on sõltuv trennist.

Kõike eelnevat arvesse võttes ja fakti, et mul on aega vaid kaks nädalat, siis kelle teise poole saingi pöörduda, kui Margus Silbaum`i. Ma ei hakka kirjutama, kui tegija sportlane ta lisaks on, vaid et just tema aitas mul aastaid tagasi kümmekond kilo kehakaalust alandada, aga mitte näljutamise, vaid matemaatiliste tehete ja tervisliku toidu abiga. Uus toitumisviis sai elustiiliks ja on seetõttu olnud püsiv. Kes veel mäletab, siis enne seda olin ma läbi proovinud kõik maailma dieedid, teinud sporti enam, kui kasulik ja isegi paastunud. Nüüd tean, miks ükski neist vahenditest polnud tulemuslik, aga ka selle teadmiseni viis mind Margus isiklikult oma tundide pikkuste "loengute" ajal.
Mis veelgi olulisem, tervis on kehakaalust olulisem ja seetõttu võin ju seada endale eesmärgiks 3-4 kilogrammi kahe nädala jooksul, kuid kõik sõltub verenäitajatest. Seetõttu kohe homme hommikul tuleb anda vereproov, et kontrollida järgmiste näitajaid: glükoos, uurea, alaniini aminotransferaas, aspartaadi aminofransferaas, kolesterool, HDL-kolesterool, LDL-kolesterool, trigütseriidid fS-Trigl, kaltsium, magneesium, raud, ferritiin, vitamiin D, hemogramm leukogrammiga, 5-osaline. See oleks esialgu kõik. Toitumiskava on mul juba käes. Kaalun iga toidukoguse ja tarbin nii palju süsivesikut, valku ja rasva, kui lubatud on. Lisaks üks trenn päevas, arvesse läheb ka tunniajane jalutuskäik. Kaalun ja mõõdan end iga päev ning ka tabeleid täidan igapäevaselt. Margusega olen pidevalt ühenduses, et saavutada tulemus tervist säästes. Üks halb uudis on vee. Veinitamised ja muud lollused on keelatud. Aeg läks käima nüüd!

No comments:

Post a Comment