Wednesday, April 29, 2015

Mingisugust imekava pole olemas!

Käisin täna oma eelviimases trennis ja see kindlus, mis täna oli käe sees, tekitas küsimuse: "Kas minust saaks ka päriselt squashimängija?". Või no tegelikult läksin ikka päris enesekindlaks ja küsisin Priidult: "Kas minust võiks saada lausa Eesti parim naismängija?". "Muidugi," vastas tema. Lisades, et pärast viit aastat ehk, kui suudan piisavalt harjutada. Siis mõtles ja lisas veel, et pigem kolme parima sekka selle ajaga. Võib-olla. Vist. Mulle see vastus sobis. Ja mitte, et mul kohe nüüd oleks piisaval aega ja ambitsioone, kuid ehk millalgi hiljem.
Aga trennist rääkides, siis nagu ikka - alustasime harjutustest. Ghoasting ennekõike. Jälle ma ei suuda reketit õigel ajal õiges kohas valmis hoida. Priit nimetas minu löömistehnikat ka pigem liiga "glamuurseks". Liikumine on liiga graatsiline ja squashi jaoks ebaratsionaalne. Kõik see kokku viis mu täna esimese tõsisema kukkumiseni. Poleks arvanud, et see üldse võimalik on (kuigi minu puhul on alati kõik võimalik). Ja nii ma kuidagi liiga seinaäärest palli püüdes libastusin, lausa komistasin ning kukkusin! Küünarnukk libises mööda kivijat seina, marrastades naha. No mitte, et see kõik nii dramaatiline kokku oleks, aga ma siiski tundsin end kui tõeline mängija, sest need ju panevad kõik mängu. Trenni lõppedes oli hea higist leemendada, sest tean, et supervormi saavutamisel on see lausa hädavajalik.

Kaalust rääkides, siis see on mõistagi langusteel. Aga ma ei kahelnud hetkekski, et nii läheb. Minult on siiski
päris palju küsitud, mis kava see siis selline supertoitumisspetsialist Margusel on. Vastus on, et mingit kava polegi. See on mehe enda välja töötatud leht, mis annab ette iga toidukorra - süsivesiku, valgu ja rasvakogused. Spetsiaalselt igal inimesel erinev (tulenevalt kehakaalust, treeningharjumustest, rasvaprotsendist jne). Mina lisan oma tabelisse, mida ise süüa tahan. Põhimõtteliselt pole miski keelatud, kuid kuna näiteks šokolaad sisaldab hullumeelselt palju süsivesikuid ning ka rasva, siis seda võiks süüa õige pisut ning samal ajal jääks kasulik, vitamiinirikas toit menüüst välja, mis pole eriti mõistlik. Niisiis käisin tänagi kraami juurde ostmas. Puuvili turult, valgutooted poest. Valguga on kõige keerulisem, sest seda söön hetkel tõesti palju. Üldse söön nii palju, et kõht on kogu aeg täis ja veresuhkur stabiilselt samal tasemel.
Niisiis, üldiselt kui soovid imetoitumiskava, mis oleks mõeldud spetsiaalselt Sulle ja vastates Sinu vajadustele ja viiks Sind tulemuseni, siis võta Margusega ühendust: margus@silbaum.net.

No comments:

Post a Comment