Monday, May 4, 2015

Nädalaga 4 sentimeetrit puusalt

Mu viimane squashitrenn ja kuidagi väsinud olin. Keskendumisega oli raskusi. Ma tean põhjuseid ka, kuid muutusi sisse viia ei saa. Eks ennekõike ikka nädalavahetuse keikad, mis graafiku peapeale keeravad. Ja lisaks on mul kodus hoiul umbes nädalased kassipojad, otse voodi kõrval - mõnedki korrad ärkan nende piuksumiste peale. Kokkuvõttes pole hullu, ilmad on aina paremad ja päike annab lisaenergiat, aga veidi kripeldama jäi see viimane trenn ikka. Löögid ei tulnud välja nii, kuis oleks tahtnud ning üle keskmise koba olin ka. Mu imeline treener Priit siis lohutas, et vaid seitsmes trenn oli see ja squashimängijaks saadakse aastatega. Võib-olla on ka hea, et jäi kripeldama, sest Metro Squashis olen ühel päeval tagasi. Ilmselt sügisel, kui ilmad hakkavad käest minema ja õue jooksma enam ei kipu. Siis hakkan päris squashimängijaks.

Toitumisega on vahepeal keeruline olnud. Nädalavahetuse keikad tähendasid sõite Haapsallu ja Hiiumaalegi. Ööbimist võõrsil ning mitmeid plaanide muutusi. Aga väike kodune töö, ette kaalumine, toitude planeerimine kindlustas selle, et õiged kogused ja toidud olid kogu aeg kaasas. Kus iganes ma siis ei viibinud, sain oma karbikese lahti võtta, vabandanda ebaviisakust ja nosida omaette. Üldisemalt eelmist nädalat hinnatest, siis ette tuli üks nn libastumine, ette planeeritud siiski. Endine kolleeg Fredi lõpetas oma raadiokarjääri ja tema pidulaua taga sõin, mis laual oli, kuigi püüdsin teadlikult mõistlik olla. Pool klaasi valget veini ka, aga see oli kõik. Kogu ülejäänud peod jõin sidrunivett ja olin endaga väga rahul, eriti järgmistel hommikutel.

Vahepeal sai tehtud ka vereproov, milles uuriti kõikvõimalikke näitajaid ja kokkuvõttes võib öelda, et olen

terve, mis terve. Pealegi on nii mõnigi näitaja lihtsalt ideaalne, Marguse hinnangul. Üldine kokkuvõte oli järgmine:
- maksa ja neeru näitajad on head, omavad varu.
- kolesterool on nii hea, et parem olla ei saagi. Samas ebatavaline: hea kolesterool on kõrge, halb kolesterool üllatavalt madal. See näitab, et loomseid rasvu, rafineeritud toitu olen tarbinud minimaalselt.
- D-vitamiin, kuigi 95% eestlastest on see alla normi, on mul korras. Ilmselt tänu hiljaaegu toimunud reisile.
- piiripeal on kaltsiuminäitaja. Peaksin õhtuti tableti manustama. Sellega olen nõus, sest terve mu perekond on luulõhkujad. Umbes 21-aastasena istusin teiste 90-aastastega luuhõrenejate kabineti ukse taga. Kahtlustati mul juba siis seda muret.
- immuunsus on piiripeal, põletikunäitajad veidi kõrged. See väljendab ilmselt tolmuallergiat.
- raud on normis, kuid depoo madal. Võib-olla samuti allergiast, kuid igal juhul ei tee maasikate söömine halba.
Kokkuvõttes olen keskmisest tervislikuma verenäitajate pildiga. Uuh, jumalale tänu.

AGA nädal sporti ja Marguse toitumiskava numbrites on:
-700 g kehakaalu langust (natuke olen pettunud)
- 4 cm puusalt, -3 cm keskkohast (Marguse arvates on see oluline näitaja)
Kuna on aga maikuu kätte jõudnud, siis uus spordiala saab avalikuks homme. Täna leiad vihje mu Insta kontolt.

No comments:

Post a Comment