Friday, January 3, 2014

Mis juhtus?

Oli ju plaan paigas! Plaan ka Pekist Priiks üritusel end proovile panna. Üleüldse aeg end kätte võtta ja tegutsema hakata. Mis siis juhtus? Haigeks jäin. Nii haigeks, et pole ammu selliselt vindunud.
Kõik algas jõulude paiku, kui olin maal haigetest ümbritsetud. Sisetunne ütles juba siis, et pikka pidu pole minugagi. Ja nii olin Pekist Priiks ürituse eel juba palavikus. Vindumine on kestnud pea 10 päeva ja kui  tundubki korraks, et mingis mõttes hakkab paremaks minema, siis muus osas jälle läheb kehvemaks.

Üks teooria väidab, et keha ning vaim vajavad haiguste näol restarti või vähemasti sunnivad õigel hetkel aja maha võtma. Seda olen ma küll pidanud tegema. Ja trenni ei mingisugust. Rääkimata talisuplemisest. Aga ma tean, et uus aasta tuleb sportlik ja tervislik!

Head uut spordiaastat!

No comments:

Post a Comment