Wednesday, February 26, 2014

Kilimanjaro ootab!

Pikalt planeeritud, piisavalt ettevalmistatud Aafrika katuse vallutus on käega katsutav. Jah, ma ei pakkinud õigeaegselt ja mitmed tehnikavidinad jäid soovituste kohaselt proovimata. Samas, ega siin elus jõuagi kõike ette proovida ja planeerida - mõne asjaga lihtsalt on nii, et tuleb elulaintel lasta kanda. Peamine, et oma õe ja vanemate juurest sain vahetult enne läbi käia ja nende õnnistuse kaasa. Nemad, mu kõige lähedasem lisaks ja parimad sõprad aitavad alati, et innustust täis ja eneseusu kütkeis lennukisse astuda.

Alates tänasest, 27. veebruarist kuni Eestisse jõudmiseni puudub mul interneti kasutamise võimalus. Ka telefoniühendust mul pole, et saaksin mäe vallutusele pühenduda täielikult. Nagu Alar Sikk ütles - mäelt on saada nii palju, kui ise suudad vastu võtta - see on vajalik aeg iseendaga. Kaasas on mu armsa õelapse mulle usaldatud märkmik, kuhu märgin üles iga päeva ühes kogemustega ise lahtrisse ning kirjutan selle siia samasse keskkonda hilisemalt üles.

Aga reaalajas valitsevaid emotsioone ja kohepealseid läbielamisi edastan raadio Sky Plus Hommikuprogrammi vahendusel. Seda terve järgmise nädala lõikes : 3.-7. veebruarini igal hommikul kell 9. Satelliittelefon on selle tarvis kaasa taritud ja lisaakudki laetud. Rääkimata eriti ägedast Sony videokaamerast, mis aitab kohapealsest pildilise ülevaate valmistada, mida hiljem teiega saan jagada.

Kuuleme raadio vahendusel ja pikemalt juba tagasi jõudes, pärast 11. märtsi!
Kertu

1 comment: