Tuesday, July 5, 2016

Unistuste New Yorgi maraton ootab!

Alati, kui spordiprojektide vahele jääb veidigi pikem paus sisse, leian end rentslist. Sõna otseses mõttes. Seetõttu on viimane aeg end käsile võtta ja kui üldse lennata, tuleb lennata kõrgelt!

Olen juba mõnd aega tagasi öelnud, et maratonil jooksmiseks ei leia ma enam innustust ega ka motivatsiooni. Sest been there, done that. Aga New York ja sealne maraton on midagi muud. See on The Marathon, päris kohe maratonide maraton. Pehmelt öeldes söön ma nüüd veidi oma sõnu, sest jooksen maratonil taas. Aga sel korral oma unistuste maratonil New Yorgis 6. novembril.

Kes teine võiks mind valmistumisel aidata, kui Margus Pirksaar isiklikult. Ta teinud imet varem ja teeb seda nüüdki, olen kindel. Tõsi, ettevalmistused algasid varem, esiti omal käel ja ehk ka seetõttu üle pingutasin. Tänaseks olen ühtejutti viiendat nädalat haige - palavikus ja köhin kui kopsupõletikus. Ükski arst pole leidnud põhjust, püütakse aina kõikvõimalikke antibiootikume välja kirjutada, mis tapaks mu sees oleva torusiili kombel. Teisel juhul ei võeta jutulegi, sest tegelikult olen terve väljanägemisega, ütlevad. Thank god for red lipstick!  Viimaseks olen püüdnud mõtted head hoida - küllap nii ka tervis tuleb. Ja kui päris aus olla, siis igaõhtuseks rituaaliks on saanud sinepiplaastrid rinnal, viinasokid jalas ja ravimtaimetabletid Mukaltin keele all. Selline omamoodi veider idüll, et ei kujuta elu selleta enam ettegi. Aga mõistagi oleks toredam mitte pidevalt tähelepanu võita hingematva köhimise, kannatada järjepanu öise higistamise ja üleüldise jõuetuse all. Seega, kui viimaks terveks saan, algavad treeningud, sest imelised Nike`i tossud on juba ootel ja vaim on valmis.

Aga enne veel väga tähis teadaanne! Kui Sinagi oled mõtteid mõlgutanud maratoni teel. Veel enam, oled unistanud maailma populaarsemal maratonil osalemast, siis Jooksupartneril on veel mõned kohad üle. Jookseme New Yorgis koos! Vaata infot SIIT

Viimaseks. Täitub minu unistus, täitugu ka maailma armsa Jani unistus, kes unistab omal jalal kõndimisest. Sinu kätes on teda aidata. Vaata Jani lugu SIIT


2 comments:

  1. Aitäh Sulle, Helina!

    Olen suur hiina meditsiini austaja ja tegelikult ka palju abi sellest saanud. Sel korral otsustasin, ei teagi miks, et lisaks tavameditsiinile pöördun India doktori poole. Kirjutan peagi tulemustest.

    ReplyDelete
  2. Enamik eesnäärmevähkidest on adenokartsinoomid, mis tekivad eesnäärme epiteelirakkudest. Eesnäärmevähk areneb tavaliselt aeglaselt ja ei tekita algstaadiumis mingeid sümptomeid. Lõpuks võib kasvaja laieneda nagu minugi eesnäärme, surudes uretrile ja põhjustades valulikku või sagedast urineerimist ning verd uriinis. Nii et ma olin nii ebamugav selle eesnäärmevähi haigused siis otsustasin teha online otsing, kuidas ravida vähki, sest ma hästi on lugenud palju taimse meditsiini, ma sattusin palju tunnistust, kuidas Dr Itua ravida HIV / herpes siis vähk oli loetletud allpool kommentaar. julgelt ma ühendust Dr Itua ja ta saatis mulle oma taimse ravimi läbi Courier teenuse siis paluti mul võtta see minu postkontor, mis ma kiiresti tegin. Võtsin ühendust dr Itua, et olen saanud oma taimse ravimi, nii et ta andis mulle juhiseid, kuidas seda kolm nädalat juua ja nii dr Itua taimne ravim ravib minu eesnäärmevähki, ravi võtab kolm nädalat ja ma olin täielikult terveks ravitud. Dr Itua on jumala saadetud ja ma tänan teda iga päev oma elus. Võtke temaga nüüd ühendust: Email:drituaherbalcenter@gmail.com/ Whatsapp:+2348149277967.
    Ta loetles, et ta saab samuti ravida järgmisi haigusi allpool..... Cerebral Amides. Kopsuvähk,ajuvähk,söögitoru vähk,sapipõie vähk,raseduse trofoblastiline haigus,pea- ja kaelavähk,Hodgkini lümfoom Soolevähk,neeruvähk,leukeemia,maksavähk,melanoom,mesotelioom,hulgimüeloom, Neuroendokriinsed kasvajad,Hodgkini lümfoom,Suuvähk,Munasarjavähk,Sinusevähk,Pehmete kudede sarkoom,Seljaaju vähk,Maovähk,Meniere'i tõbi , Munandivähk,Kurguvähk,Kilpnäärmevähk,Emakavähk,Emakavähk,Vulvarivähk. Alzheimeri tõbi,Autism,leetrid,teetanus,läkaköha,tuberkuloos,lastehalvatus ja difteeria Adrenokortikaalne kartsinoom. Alma, emakavähk, rinnavähk, allergilised haigused. Neeruvähk, armulahtisus, glaukoom., katarakt,makulaar degeneratsioon,südameveresoonkonna haigused,kopsuhaigused.eesnäärme suurenemine,osteoporoos.generaliseerunud dermatiit,Alzheimeri tõbi,ajukasvaja,lupus,emakakaelavähk,ajuveresoonkonna haigused.
    Dementsus.kolorektaalne vähk,Lotikavähk,põie vähk,nahavähk,munasarjavähk,kõhunäärmevähk,HIV/AIDS,ajukasvaja,herpes,Non-Hodgkin lümfoom,põletikuline soolehaigus,koprabiid,diabeet,hepatiit.

    ReplyDelete