Tuesday, June 7, 2011

Uus väljakutse olemas!

Taastusin Stockholmi maratonist õige kiiresti ja valutult, kuigi päev pärast maratoni tuli ette hetki, mil trepist alla saamine või voodist püsti tõusmine tundusid ilmvõimatud. Siiski sai kasutusele võetud erivaid abivahendeid, näiteks kahjuti voodil istudes tuli end nihutada võimalikult ukse äärde ja siis sai ukseligi abil end üles tõmmatud. Hea, et käed on tugevad.

Aga mis ma vanast asjast! Aeg lendab ja mina püüan sellega kaasa lennata. Kui Stockholmi jooksma läksin, küsisid nii mõnedki, et miks just sinna ja miks mitte ei tahaks ma Tallinnas maratoni joosta. Nüüd on mul hea meel teatada, et just Tallinas ma oma järgmise maratoni jooksengi! Loodetavasti üheskoos Sinuga, sest uskuge, kui mina suudan, suudad Sina ammugi! Stockholmiks treenisin täpselt 3 kuud ja seda pakaselisest talvest ning libedatest teedest hoolimata. Nüüd on tingimused hoopiski lihtsamad ja ma väidan, et igaüks teist, kes vähegi on spordiga tegelenud ning kel tervis korras, suudab end kolme kuuga maratoni vormi viia. Et sel korral kõik õigesti teha, on nii minu kui teie kõigi treeneriks maailma parim treener Margus Pirksaar, kes töötab välja täpselt sellise treeningkava, mis sobib kõigile ja mis meid kõiki maratonile viib. Ainus tingimus on, et tervis peab korras olema ja mingisugune kokkupuude spordiga peab ka olema olnud (oled läbinud Sügisjooksu, käid nädalas paar korda jooksmas jne). Omalt poolt saan lubada, et maratoni läbimine pole mingi kannatuste rada, vaid väga emotsionaalne eneseületus. Eriti, kui teeme seda kõik koos! Lisaks, naised, kes te ikka veel pole ideaalvormis, uskuge, maratoniks valmistumine kindlustab selle, kuigi see ei tohiks olla peaeesmärk, aga siiski oluline :) Muuhulgas on lubanud minu muidu sportlik kuid laisk kaksikõdegi, et osaleb Tallinna maratonil. Temale tahaks muidugi ära teha.

Ma kutsun teid kõiki osa saama sellest imeliselt kogemusest, mida kogesin Stockholmis. Söanda uskuda oma võimetesse!

5 comments:

  1. Sa oled uskumatult tubli!

    Ka mina sooviksin Tallinna maratonist osa võtta, aga kahjuks ei ole mul sellel ajal võimalik Eestis viibida... :( Lisaks sellele üritan kõigepealt väiksemateks distantsideks treenida (10 km ja peale seda poolmaraton), sest tahaksin oma kehale natuke harjumiseks aega anda (olen alles algaja jooksja). Ehk järgmisel aastal olen juba maratonivormis!

    Sulle soovin aga palju-palju edu! Su blogi on väga inspireeriv! :)

    Heidi
    http://heidi.tarkpea.ee

    ReplyDelete
  2. Kohtumiseni 11.septembril :)

    ReplyDelete
  3. Kui mu põlved vaid vastu peaks,siis sisegi osaleks, aga kahjuks on minu jooksud joostud:(

    ReplyDelete
  4. 11. september olen samuti rajal. Äärmiselt inspireeriv blogi :)

    ReplyDelete