Tuesday, October 12, 2010

Mu isa on neeger

Eile käisin metsajooksul ja üksi. See kõlab friigilt, kuid põhimõtteliselt on mul
mp-3s vaid kaks albumit, mida alati joostes kuulan. Ükskõik, mida uut ma mängijasse ka ei lae, kuulan joostes ikka neid samu lugusid - Roxette-ilt.
Ma ei tea, kust selline energia, kuid tavapärase tunni jooksin sel korral korralikus tempos. Keskmine pulss sai: 164 ning maksimum pulss tõusis 190ne peale. Kokku sai joostud tubli 10 kilomeetrit. Tunne oli kui sportlasel.

Täna tuli vahelduseks jõusaalitreening ette võtta. Kell 10 hommikul pole minu jaoks lemmikaeg trennis rassimiseks, kuid motiveeriv ja pealegi on hea pikk päev siis garanteeritud. Argo tundus ka hommikul vähe unine veel, kuid armu mulle ei andnud. Muuhulgas uuris traditsiooniks saanud teemal, kuidas ma nii pruun olen. Rääksin talle siis ausalt ära, et mu isa on neeger - Nigeeriast ja seal jõusaale pole, kuid jooks on populaarne. Mu isa jookseb ka, enamasti paljajalu. Läks mõnda aega, kui mõttesse vajunud Argo küsis, kas ajan pada.
Pärast jõusaali jooksin pooltunni lindil. Värskes õhus jooksmist see ei asenda, kuid ainevahetusele mõjub hästi ikka. Kokku kestis trenn 1 h ja 45 minutit. Keskmine pulss 128, maksimum 165. Ja kui peaks huvitama, siis kulutasin 603 kalorit. Homme jooksupäev, kui tuul vähegi järele annab, sest täna soovitati välja üldse mitte minna.

Lõppu lisan aastate taguse pildi, mil ma Nigeerias käisin.

No comments:

Post a Comment