Friday, May 27, 2011

1 päev martonini: magamata öö

Olen ilusti svenssonite maale jõudnud ja hoolimata minu püüdlustest, olen siiski magamata. Laevale minnakse ju ikka pidutsema ja nagu tellitult, sattusin lähestikku ilmselt kõige hullemate läbustajatega. Ähvardsin neid juba õhtul, et kui mina magada ei saa, hakkab keegi kerepeale saama. Ehk ilmselt alles ühe paiku öösel hakkasin uinuma ja ei läinud kaua, kui keegi koputas uksele ja hüüdis mu nime. Hakkasin kannatust kaotama, kuid unesegasena püüdsin veel mitte välja teha. Mõni tund hiljem läks taas suuremat sorti läbuks justkui teises laeva tiivas sedapuhku. Kokkuvõtvalt magasin lünklikult ja kokku loetud tunnid. Hommikul käidi lärmi pärast vabandamaski, mis on hea märk kõigest hoolimata.

Sellest ajast saati aga, kui sadamasse jõudsin, olen olnud kui rattal. Kõigepealt kohe sõbranna juurde, et asjad maha visata. Seejärel maratoni toimumispaika, et võistlusmaterjalid kätte saada ja sellega läks õnneks kiirelt. Siis otsisime Renna üles, et viimased asjad üle rääkida. Mida rohkem temaga rääkisin, seda suurem oli soov, et SEE päev oleks käes. Kujutan juba ette, kuidas jooksu ajaga saavad kõik maailma asjad arutatud ja peas pöörlevad segased mõtted selgeks mõeldud. Raja ääres on päris mitu inimest ka kaasa elamas ja vajadusel jooke ulatamas, pilte tegemas ja muud vajalikku korda saatmas. Seniks aga püüan süüa ja magada nii palju, kui võimalik. Niisiis olgugi, et olen väsinud, olen õnnelik ja homme naudin iga rajal veedetud hetke üheskoos Renna ja teiste 20 000 inimesega! Ja mis peamine, finišeerun ma naeratades!

3 comments:

  1. Tere
    Et maraton peaks nüüdseks lõppenud olema siis ma loodan, et sa jõudsid ikka elusa ja tervena lõpuni. Jäädes ootama su muljeid ja tulemust :)
    Minu elu esimene jooksumaraton on 11. september Tallinnas tulemas. Eks sinu aeg on üks eesmärkidest.
    Kaido

    ReplyDelete
  2. Kertu aeg: 4.46.15 (?)

    Nii ma leidsin ametlikult maratoni kodulehelt.
    Väga tubli saavutus elu esimese maratoni kohta.

    ReplyDelete
  3. Suurimad vabandused meie lärmajate poolt,sest oleme muidu toredad poisid aga oleks võinud mainida et maratonile minek,siis oleksime kindlasti vaiksed kui hiired olnud. Muidugi palju õnne suurepärase saavutuse eest ning edu edaspidiseks.

    ReplyDelete