Wednesday, April 6, 2011

Pirksaare ühistreeningus

Kavas seisis:
Jooks 40 min pulss 130 +
ÜHISTRENN või
Jooks 1:00 pulss 130 +
sulgh 3x2min + staat. hoid 3x2 min

Otsustasin loomulikult ühistreeningu kasuks. Niisiis väike soojendusjooks alustuseks. Ühtäkki avastasin aga, et soojendusjooks Kerliga hakkab läbi saama, mina ikka veel teises linnaosas. Aega polnud raisata, 130nesest pulsist sai ühtäkki 160 ja võtsin suuna Audentese poole, et otse trenni jõuda. Astusin väikese hilinemisega majja sisse ja olles esimest korda Audentese sisehallis, ei saanud ma päris hästi aru, millised need seal virr-varris jooksu treenivad. Viimaks tundsin Pirksaare ära ja kohe olin rajal ka. Põlvetõsted 70% võimsusega, sääretõsted 80% võimsusega jne. Oli ka mõni selline harjutus, mis kohe hästi välja ei tulnud, kuid õnneks tundsin taseme poolest end selles grupis keskmiselt, mis tähendab, et oli nii algajaid kui tegijaid ümber. Vahepeal läksid harjutused nii raskeks, et pidin viilima. Iga kord, kui Pirksaar mind viilimas märkas, ütlesin: "tehtud juba". Ainsad korrad, mil viilida ei saanud, olid hetked, kui treeneri endaga paaris olin. Igal juhul meenusid kehalise kasvatuse tunnid. Trenn ise oli aina intensiivsem ja mina vaatasin kella, sest poolteist tundi hakkas mööda saama. Siis selgus, et trenni tehakse kuni kõik planeeritud harjutused on tehtud, mitte siis, kui kellaaeg hakkab täis saama. Sisehall oli vahepeal inimtühjaks jäänud, meie ikka harjutasime. Lõpuks veel jooksime ka - päris mitu ringi! Tundsin end kui kangelane, sest olin ju veel 50 minutit kõrge pulsiga ette jooksnud. Viimaks ootasid ees venitused - mu lemmik osa. Kokku sai 2 tundi ja 40 minutit. Keskmine pulss 140.

Ja muuseas täna, päev hiljem polegi lihased haiged :)

2 comments:

  1. Klassikalinselt vahva Marguse trenn siis oli sul ju :)
    Loodan, et varsti ise ka rajal tagasi ja trennides kohal olla saan :)
    Varsti hakkad sellise trenni vahelejäämistel, sellest vägagi puudust tundma.

    ReplyDelete
  2. See on hea tunne, kui tunned puudust ikkagi päris raskest trennist :)

    ReplyDelete