Thursday, July 14, 2011

Järgmine võistlus Narvas!

Kas teate, et ma olen tegelikult Narvas sündinud? Emal oli kiiks, et peab kõik lapsed seal linnas sünnitama, sest vanaema oli seal läheduses. Elanud pole ma seal linnas kunagi, kuid mingisugust müstilist sidet tunnen ikka. Seda enam, et vanaema juures seal sai imelisi aegu veedetud. Üleüldse on see üks äge linn ja eriti linnuse osa, mida pean üheks Eestimaa ilusaimaks linnuseks. Nüüd on võimalus kõigil neil, kes seal käinud pole, osa võtta just Narvas toimuvast võistlusest! Esimest korda toimub 13. augustil Narva Energiajooks. Distantsid 7 km ja poolmaraton ning muidugi lastejooksud. Tõemeeli, suurepärane koht, kus joosta, seega kes pole veel registreerunud, siis seda saab teha:
www.jooks.ee

Muuseas, meie oleme Kataga juba kirjas:
Poolmaraton ( Half Marathon ) 21,1 KM

42 400 JUKKUM KERTU 1984 EST 21.1
43 399 JUKKUM KADI 1984 EST 21.1

ja Rannu, mu sportlik õelaps jookseb ka! Siinkohal peangi tunnistama, et Kata on eriti tubli olnud. Pea ühtki trenni pole vahele jätnud ning edasiminek on silmaga märgatav. Järgmisel nädalal ootab tedagi ees jalauuring Jooksueksperdis.

3 comments:

  1. Tere! Kas blogisse on oodata ka teise osa treeningkava? Esimene osa lõppes eelmise nädalaga.

    ReplyDelete
  2. Kindlasti! Juba tänasest saab see siin olema :) Vabanda, et on väheke viibinud. Kuid reegel on, et kui vahepeal kava pole, tuleb teha eelmise nädala kava järgi :)

    ReplyDelete
  3. seda ma ka tegin. Aga uudishimu on suur, mis uus kava endaga kaasa toob :) Sulle aga jõudu ja kohtume maratonil.

    ReplyDelete