Sunday, July 31, 2011

Joodikud spordiparadiisis

Samal ajal kui ratturid Tallinna tänavad kinni panid, võtsin mina ette selle-nädalase pika trenni. 2 tundi ja 15 minutit seisis kavas. Mõtlesin pikalt, et kus siin Pärnus pikemat maad joosta saab, kui välistada autoteede ääred ja sattusin Jaansoni rajale. Kohe alguses kohtasin teisigi toredaid sportlasi - kes jooksmas, kes rulluisutamas. Enamgi veel kohtasin aga joodikuid - noori ja vanu. Teate, ma käisin mõni aeg tagasi detektoristiga aardeid otsimas ja selgus, et kõige tavalisem leid Eestimaa pinnal on olnud ja on praegugi viinakorgid. Omakorda näitab see rahva alkoholilembust. Aga täna siis kohe raja alguses oli üks suurem noorte kamp, kelle seas käis ringi Laua viin ja energiajook. Mõni neist nägi välja juba paadunud parm, kuigi vanus oli vaevu kahekümnendani küündimas. Möödus vähe aega joostes, kui taas olid rajal järgmised joogisõbrad ja järgmisedki. Korraks hakkas tunduma, et ma polegi mitte Pärnu populaarsemal spordirajal, vaid mingil joodikuterajal. Sellest kõigest hoolimata möödus jooks hästi ja vahele sai tehtud ka kiirendusi, samuti tõstsin pulsi 150-160ni mäkke tõustes. Kuna teiselpool silda arvestatavat rada ei tundunud olevat, pöörasin ühel hetkel otsa ringi ja jooksin sama rada tagasi. Osad joodikud olid vahepeal kadunud ja uued taas peale kerkinud. Olin juba linnas tagasi, kui sappa võttis päris purjus rattur, kes teatas, et sellise tempo juures ma Eesti meistriks ei saa. Keel oli tal nii pehme, et kogu jutust ma aru ei saanud. Üldiselt ei viitsinud kuulata ka. Ühel hetkel mees solvus ja otsustas f.ucki näidata, ajades näpud kogemata sassi ja näidates nimetissõrme. Olgu, aga ma ei pühenda enam ühtki rida joodikutele, sest spordiga ei sobi see kohe kuidagi kokku.

Jooksu pikkuseks kujunes: 02:27:29
Kaotatud kalorid: 1151
Keskmine pulss: 138
Maksimaalne pulss: 164

5 comments:

  1. päris lõbus lugemine :D ei noo väga tubli palju ka kilomeetreid tuli selle aja kohta?

    ReplyDelete
  2. Kurb, aga tõsi! Arvan, et riik või vanemad või kes iganes peaks tõsisemalt tegelema noorte alkoholilembusega.

    ReplyDelete
  3. Mitte "Laua viin" vaid "Lauaviin". Nii palju võiks alkoholist ikka teada, et Eesti populaarseima viina nimi korrektselt kirjutada. Sellega näitaksid ühtlasi ka respecti ja austust ülalpool portreteeritud joodikute vastu.

    ReplyDelete
  4. Tõepoolest, ma vabandan. Viina nimed (pealegi veel Eesti populaarseima) omad peaks une pealt tulema. Just see suhtumine näitabki väärastunud sotsiaalset normi :)

    ReplyDelete