Thursday, July 14, 2011

Suvine mõõn ja motivatsioonilangus

Ma vabandan, et olen nii mitu päeva vaiki olnud. Üldiselt on nii, et kui väga häid uudiseid pole, siis halbu hea meelega ei jaga. Esiteks tabas mind imelik palavik, mille põhjus selgeks ei saanudki. Tänaseks on see möödanik ja õnneks on turul saada kõikvõimalikke lemmikuid: mustikad, murakad, mustsõstrad ja veel maasikaidki, mida igapäevaselt söön palju mahub. Usun, et sellest on kasu.
Teiseks langes motivatsioon. Tekkis tunne, et olen ju maratoni niikuinii ära jooksnud, küllap jooksen sellelgi korral ehk et ei peagi nii palju enam trenni tegema. Mitte, et oleksin käega löönud, kuid võtsin asja rahulikumalt. Tänaseks on Margus mind ette võtnud ja asja selgeks teinud. Inimene, kes on ehk kümneid kordi maratoni jooksnud võib uskuda, et jookseb selle alati ära. Kord läbimist aga ei kindlusta veel midagi. Päevad on erinevad, tunne ja jõuvarud on erinevad - kõigest sellest sõltub. Ühesõnaga tõi Margus mind maa peale ja seadsin end uuele motivatsioonilainele.

Siiski üks tore uudis ka! Täna tegin elu esimese langevarjuhüppe ja eeldan, et sedagi võib spordialaks pidada. Igal juhul panin pulsivöö peale ja pulss oli sportlik:
- õhus lennukis (kestvus 20 min) : keskmine: 122, maksimum 148. Kaotatud kalorid: 125
- hüppel (kestvus 7 min) : keskmine 132, maksimum 223. Kaotatud kalorid: 51
Muud andmed:
Kõrgus 4100 m! Vabalangemist 68 sekundit! Kiirus 187km/h.
Üldiselt sain teada, et tegemist oli väga aeglase lennuga - seda mõjutab kaal ja kehakuju. Seega olen lennuvõimelisem, kui keskmine inimene.

3 comments:

  1. Tore Su'st kuulda üle hulga aja. :) Peaksin vist samuti Margusega vestlema, et saada üle tundest "küll ma hakkama saan, mis siin punnitada" :P

    ReplyDelete
  2. Mulle hoopis meeldib joosta ja trenni teha selle emotsiooni pärast, mis tekib peale peaigaõhtust pingutust, kui tunned, et oled endast jälle natukene auru välja lasknud ning mõnus surin on jalgades. Maraton on lihtsalt kirsiks tordil mitte tüütu kohustus. :)

    Kata
    Team Kata Chicago 11 @facebook

    ReplyDelete
  3. Seda loomulikult, et maraton ei ole kohustus, vaid boonus. Lihtsalt ma olen niiii kaootiline treenija, et vahel oleks vaja kedagi, kes natuke suunaks ja sõnu peale loeks, et tuleb teha ka tüütuid ja ebameeldivaid asju trennis, mitte ainult mõnusat sõrkjooksu näiteks... :)

    ReplyDelete