Thursday, April 8, 2010

Kaheksas Fitvibe trenn

Käisil on kibekiired päevad, kuid see ei tähenda, et ma trennilainel vabamalt võtaksin. Tunni-kaks leiab iga inimene trenni tegemiseks, kui vaid tahab. Üks kord ma kirjutan teile, kui haige ja väeti ma olin ajal, mil trennist eriti lugu ei pidanud. Tolleaegse ennustuse järgi ei peaks mind enam siin kirjutamas olemagi. Aga sellest kunagi hiljem.

Täna käisin oma 8. Fitvibe trennis ja hoolimata väiksest pausist, suudan jätkuvalt palju. Eriti uhke olen külg-blank harjutuse üle, sest esimeses trennis ei suutnud ma sekunditki vastu pidada - nüüd pole 35-40 sekundit probleem! Jalad on mul tugevad niikuinii ja kätekõverdustega saan ka hakkama. Mulle meeldib Fitvibe aina enam!
Kui Ain-Alar oma treeninglaagrist tagasi jõuab, vean tema ka trenni. Vaatan palju jõuab :)

Pärast Fitvibe-i käisin tunnikese jalutamas. Seda ikka rasvapõletuse eesmärgil.

Kuna pean homme hommikul 3.30 ärkama, et 4.30 Bauhausi avamisel olla ning kogu õhtu-öö veel rahvusvahelisel pokkeriturniiril intervjueerimas, siis täna pikalt ei jutusta.

2 comments: