Monday, April 26, 2010

Pika vahe järel taas Fitvibe-is

Täna juhtus see, et kuna ma äratuskella endale ei pannud, magasin sisse. Ma pole see inimene, kes poole päevani põõnab - isegi siis mitte, kui hilja magama lähen, kuid täna magasin tõepoolest poole kaheni päeval. Ja ma ei tea, miks. Ärkamise hetkel pidin olema juba Fitvibe treeningus. Õnneks taksod sõidavad ja mina olen kiire.
Fitvibe-ist oli küll pikem vahe nüüd sees, kuid vorm väga kannatada pole saanud. Mis peamine, pärast trenni tundsin täna ikka kohe eriti, et olen pingutanud.

Ja ärge nüüd naerge, kuid proovisin kohalikku tselluliidiravi ka. Aparaat Shockmaster, mis sõna-otseses-mõttes peksab tselluliidikudesid ja lõhub neid sel viisil. Mujal maailmas ilma tegev, kuid Eestisse alles jõudnud imevahend. No ma olen skeptiline, kuid proovin siiski ära, sest väga palju pole neid asju, mida ma proovinud pole. Rohkem saab sellest aparaadist lugeda:
http://www.fitvibesiluett.ee/shockmaster_500.php
Ja muide, kuigi meestel tselluliiti olema ei peaks, on östrogeeni omavad mehed siiski erand. Need on need naiselikumad kujud, lisaks homod. Spetsialistid väidavad nii.
Kuidas aga tselluliidi vähendamisega mul läheb, pikemalt juba peale järgmist seanssi.

Õhtune trenn nägi ette 1km ujumist. Tavaks saanud: 200m konn, 200m krool, 200m konn, 400m krool. Aeg: 40 minutit.
Ja nagu lubatud sai, oli tänagi mul autovaba päev. Kui sisse magamise tõttu vajalik taksosõit välja arvata, käisin täna jala. Kokku vast poolteist tundi, pulsikella unustasin peale panna, kuid homme parandan sellegi vea.

Ja nüüd veini jooma, et veri ikka paraneks veel ja veel!

1 comment:

  1. Kuidas peaks alkohol verd parandama? Joo parem punasesõstramahla, seal samad ained sees, mis veinis!

    ReplyDelete