Sunday, April 25, 2010

Trenn, mu elu!

Päris mitu nädalat olin ma imelike haiguste tõttu trennist eemal, kuid õnneks on see möödanik :)
Selgeks tegelikult ei saanudki, mis põhjustab tõsist allergiat ja hingamisraskusi. Hetkel on mul käepärast aga head ravimid, mis kindlustavad suht normaalse olemise.

Käisin täna ujumas, ujudes 200m x konna, 200m krooli, 200m konna ja 400m krooli. Tunne on joovastav. Aeg: 45 minutit.

Lisaks on mul kestmas auto-vaba nädal. Kõik võimalikud ja võimatud käigud teen jala. Alguses oli ikka päris imelik, kuid tänase seisuga juba päris okei. Loodan, et hakkab ehk päris meeldima ja siis pole mul enam autot vajagi.

Uuel nädalal püüan kindlasti ka ratta selga saada ning mõned korralikud tiirud teha. Ühesõnaga mind võib nüüd taas trenni kutsuda! :)

1 comment:

  1. PALUN kiiver pähe, kui rattaselga hüppad, eks;)
    Tervitusi Tartust ja kui lähikonda satud, siis anna teada - teeme koos mõne jooksutiiru;)
    Kallid!

    ReplyDelete