Tuesday, April 27, 2010

Korralik trennipäev

Täna haarasin Kerli punti, et trennis eriti aktiivne olla. Suund sai võetud Viru MyFitnessi, kus ma enne vaid korra olen käinud. Registreerisime end Spinningusse, kuid üks kohalik treener rääkis meid ära, et Bodycombat on äge trenn ja kuna Kerli oli enne käinud, siis läksimegi sinna. Nooo esimese korra järel tekkis tunne, et milleks sellist trenni üldse vaja on, kuid ilmselt ei teinud ma pooli asju õigesti. Samas, võhmale võttis päris korralikult.

Vahepeal sai pisut joostud, kuigi läbi valu, sest teatavasti kestab mul autovaba nädal ja jalad on villis. Mitte, et ma oleks palju käinud, ma lihtsalt pole harjunud üldse käima. Õudne, kui mugavaks muutub inimene, kui auto on käepärast.

Siis edasi Bodypumpi, kuigi ma lubasin, et lihastreeningut teen minimaalset. Mulle tõesti ei meeldi lihasmäed, mõõdukas vorm on väga ilus, kuid mitte silmaga nähtav muskel - seda muidugi naiste puhul. Meestel risti vastupidi, mitte et kulturistlik ahv peaks olema, kuid pisut silmaga nähtav lihas on soositav.
Pean tunnistama ka, et haiguse tõttu eemal oldud aeg andis tunda ja raskused olid pea poole väiksemad kui mõned nädalad tagasi.
Trennile kokku kulus täna: 2.30 h
Kaotatud kalorid: 695 (from fat 33%)

Lõpetuseks lipsasime me Kerliga poest läbi ja kuna toitumise osas olen vähemasti teoorias väga tugev, andsin nõu Kerlilegi. See oli umbes nii, et Kerli haaras ühelt poolt asju ja teiselt poolt ja ma keelasin kõik ära: "Ei, süsivesikut liiga palju!" ; "Ei, see sobib lõunasöögiks!" ; "Ei, seda ei tohiks üldse süüa!" Kohupiima või kodujuustu lubasin osta ja lisaks midagi värsket köögi-või juurviljadest. Lihtne kapsas läks loosi, lisaks kohupiimale.

Ja siis jalutasime koju. Mis sest, et väljas pime ja vihma tibutas! Õnnis autovaba nädal!

No comments:

Post a Comment