Thursday, April 29, 2010

Rohkem rasvapõletust ja vähem jõutreeningut

Jalad on mul ropult villis ja täna sain olude sunnil osa ka trollisõidust. Ma ei saa aru, miks inimesed üksteisel seljas elavad? Varsti alustan taas autonädalaga, sest nii palju jama on autost vabanemine toonud.

Aga täna käisin oma viimases Fitvibe treeningus ja kui arvudest rääkida, siis on edasiminek märgatav - kui esimeses trennis ei suutnud ma keskkoha harjutusi (kõikvõimalikke blanke) 15 sekunditki teha, siis nüüd, viimases ja kümnendas, sain 50 sekundiga hakkama! Ilma naljata julgen seda kõigile soovitada ja peagi kirjutan sellest ka pikemalt.

Lisaks kõndisin ma täna niiiiii palju, et jätsin ujumise homse peale.
Homme õhtust olen aga Tartus, seega Tartu inimesed, otsige dressid välja! Saame koos trenni minna :)

10 comments:

  1. Sau

    Haara ka ratas kaasa, lähme laup. Tartus trenni?

    ReplyDelete
  2. ratast pole vajagi, tule Priidu spinningusse :)

    ReplyDelete
  3. Ratas on mul veel sättimisel, kuid joosta saan :)
    Ja Spinn on teema. Vaatan aja välja. Eeldan, et see on MyFitnessis?

    ReplyDelete
  4. tegelikult Fittest, Eedeni keskuses. kui sa liige ei ole, saad "sõbrana" ikka trenni tulla :)

    ReplyDelete
  5. ja tegelikult võib ka ju vastupidi :P kui sa oled MyFitnessi liige, siis ma seltskonna mõttes võin äkki "sõbrana" kaasa tulla?

    ReplyDelete
  6. Tere tere! Lugesin just sinu kõik postitused läbi. Väga motiveeriv! Tahtsin küsida, et kuidas see kogu trenn on sinu kaalule mõjunud? Nähtavasti sina (kui naisterahvas :)) ei soovi numbritest rääkida :) Et anna natukene aimugi, kas kaalulangusele mõjub ka hästi. Kuna kaloreid kulutad ju ikka meeletult palju ja kui nii korralikult veel toitud ka...
    Siis veel selline küsimus, et mitu korda päevas toitud? Kas kindlatel kellaaegadel? Oskad öelda ka, kui palju kaloreid päevas tarbid?
    Kas käid jooksmas ka nüüd palju?

    Sorry,et nii palju küsimusi, aga mind väga huvitab see teema :)

    Kõike head Sulle ja häääästi palju energiat!

    ReplyDelete
  7. M,
    Kaal on nüüdseks paar-kolm kilo langenud, kuid esialgu sai pisut liigselt Bodypump-is käidud, mis tähendas automaatselt ka kaalu tõusu.
    Toitun korralikult, kuid mitte patustamata. Vahel ikka söön terve tahvi šokolaadi ära! Viimane kuu aega olen küll pisut rohkem toitumisele tähelepanu pööranud, sest olgugi koormus suur, ilma toitumist korrigeerimata, häid tulemusi oodata pole (oma kogemustest!).
    Toitun kolm korda päeva ja oleneb, kuid üldiselt on vähemalt üks, vahel kaks vahepala. Kindlaid kellaaegu ei ole ja ilmselt ei saa ka olema. Elustiil seda lihtsalt ei võimalda, sest vahel tuleb kell 4 hommikul ärgata, siis jälle saan magada 10ni hommikul.
    Tarbitavate kalorite hulka ma öelda ei oska, sest pole asja nii deep-iks ajanud, samas ei välista, et ühel hetkel seda siiski teen. Praegu jälgin üldisi põhimõtteid ja mulle tundub, et see toimib :)

    Jooksutrenni alustan järgmisest nädalast, sest kuna aprillikuus olin pikalt haige ja treeningutest eemal, tuli alustada rahulikumas tempos. Pealegi pole ilmad veel minu jaoks nii soodsad olnud, eriti peale haigust.

    Kõike kaunist Sulle ka! Ja kui tekib lisaküsimusi, siis kertu.jukkum@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Aitäh kiire vastuse eest :)

    Ma ootan nüüd ära, millal jooksmas hakkad käima ja siis tekib kindlasti palju küsimusi (ma ise käin ka jooksmas :))

    ReplyDelete
  9. Sau Kertu

    Leiame Sinule siit Tartust ka ratta, kui otsustad välja sõitma tulla. Trenn algab laup. kell 17 lõunakeskuse Hawaii eest, näeme:)?

    ReplyDelete
  10. Hei,

    see oleks eriti lahe! Muidugi olen käpp. Äkki paned kontakti kertu.jukkum@gmail.com

    :)

    ReplyDelete