Friday, March 4, 2011

Uus lehekülg, sama raamat

Ma ei teagi kust alustada, kuid püüan kõik vajaliku ühte sissekandesse kirja panna ning vastata kõigile neile küsimustele, mis teie kõigi poolt esitatud.

Vahel ei lähe asjad nii nagu oled plaaninud, kokku leppinud, lootunud. Elu on täis vingerpusse ja mitu sai minulegi keeratud.
Tervisest. Pole kunagi varem nii haige olnud, kui viimase kolme kuu jooksul. Antibiootikumikuurid üksteise järel ja abi ei millestki. Ühe jalaga tavameditsiini, teise jalaga alternatiivmeditsiini ukse vahel, kuid lõplikku tõde ei teagi. Ise usun, et olen näide antibiootikume üle tarvitanud patsiendist. Tänane seis on küll selline, et olen terve, kuid kohe sülitan ka üle õla ning püüan arvestust päev korraga pidada. Mis puudutab nõelravitsejat, siis tema sõna kuulan kõige enam. Nii olen juba pikka eemale hoidnud jahu-, piima- ja suhkrutoodetest. Lisaks ka alkoholist, sest nii tunnen end paremini. Vitamiinidest tarbin hetkel:
- hiina Chen Chen-e
- C + E vitamiini
- probiootikume
- kalamaksaõli D-vitamiiniga
- rauda
- kaltsiumi + magneesiumi
- punast päevakübarat

Tundub küll juba pikk loetelu, kui kõik looduslik kraam, mida usun, et toidust vajalikus koguses enam kätte ei saa.

Treeningust. Vahepealsel ajal olen küll aktiivne liikuja olnud, kuid tõsiselt võetavaid trenne on olnud häbiväärselt vähe. Treeningkava, mille kohta paljud lugejad on küsinud, mul ka seniajani ei olnud. Tänaseks on see muutunud. Järgmises sissekandes annan asjakohase ülevaate treenerist, treeningkavast ja tehtud trennist.

Muuseas, kõik, kes tahavad end rannahooajaks vormi saada, siis just täna on õige aeg alustamaks.

No comments:

Post a Comment