Wednesday, March 24, 2010

Fitvibe-i võim ja ujumise ilu

Fitvibe-i trenn oli täna esimene, kuhu end vedasin. Üks selle trenni suuri plusse on see, et viilida ei saa. Kui aeg on kokku lepitud, ei saa minemata jätta ning juba kohapeal olles on viilimine samuti välistatud, sest trenn on personaalne. Kõik, mis treener teha käseb, tuleb ka ära teha. Tahaksin nüüd Fitvibe-i treeneriks saada!
Ühesõnaga oli see mulle juba neljas trenn ning suudan palju rohkem, kui esimeses trennis. Näiteks see paganama blank-harjutus tuleb juba päris hästi välja.

Ujumas käisin ka. Ujusin 200m konna, 200m krooli, 200m konna, 200m krooli, 200m konna ja 100m selili. Kokku 1, 1 km. Triatlonil ei saa ujumine mulle probleemiks, ma usun.

Õhtul ootab ees mitme tunnine pokkerimäng. See on ju ka sport, eksole? No igal juhul pulsikella panen külge, et näha milline on pulss kriitilisemates situatsioonides.
Pokkerimängijast triatleet :)

3 comments:

  1. saan aru, et tahad kedagi personaalselt käsutada trennis? :)

    ReplyDelete
  2. Jaaa!
    Tanel, palun tule minu trenni!

    ReplyDelete
  3. ma olen haige praegu, ei saa! aga kui sina minu trenni tuled siis ma võin kaaluda seda asja:)

    ReplyDelete