Monday, March 29, 2010

Spordipäev

Tahaks vanainimeselikult nentida: küll aeg lendab linnutiivul! Aga päriselt ka lendab.

Reedene veinitamine võttis planeeritust suuremad pöörded ja nii otsustasin laupäeval spordirindel tagasihoidlik olla. Pealegi olin väikese pausi välja teeninud. Õhtul käisin vaid meeskondlikul pokkeriturniiril, mis järel mõistsin, et see ikkagi pole sport - kui just tipptasemest ei räägi. Meie kambal läks küll hästi ja lisaks võidetud summale ootab meid ees finaalturniir, kuid see on siiski vaid lõbus seltskondlik meelelahutus. Samas, pulsikella panin sel korral peale ja näitajad on üsnagi arvestatavad:
kolme ja poole tunni pokkerimängu ajal kulutasin 357 kalorit! Enamuse ajast püsis pulss saja kandis, kriitilisematel momentidel tõusis üle 130ne. Kusjuures see polnud minu kõige pinevam mäng. Aga jäägu nüüd pokker, sest pokkerisportlast ei saa minust kunagi. Triatleet aga ma loodan, et küll.

Pühapäeval võtsin end kokku ja käisin pori ning vihma kiuste pikemal jalutuskäigul. Taaskord kutsasid loomade varjupaigas jalutamas.

Tänane esmaspäev kujunes aga tõeliseks spordipäevaks. Alustasin hommikupoole Fitvibe treeningus, kus tänane kava nägi ette nn ring-treeningut. Non-stop erinevad harjutused piisavate kordustega. Mõõdukalt raske, kuid edasiminek on tõepoolest märgatav. Treenerilt sain ka kiita! Ja naha korralikult niiskeks. Trenn kestis venitustega 30 minutit ja kulutatud kaloreid 151.
Seejärel läksin ujuma. Juba tavaks saanud kava: konn, krool, konn, krool, konn ja selili - kokku 1,1 km. Alguses ma vihkasin konna ujudes pea vee alla panemist, kuid harjusin ja hakkasin lausa armastama. Kroolistiili ma lausa välistasin enda jaoks, sest mulle lihtsalt ei meeldi ja kõik, kuid oh üllatust, mida aeg edasi, seda enam hakkab mulle seegi meeldima. Veel ei armasta, kuid pisut kiindunud olen küll. Ujumine üldiselt on mu lemmik - eriti hommikupoolikutel Kalev Spa-s, mil sulistajaid on vähe.

Vahepeal käisin tööl ja nagu ikka on meil raadios Heiki, kes toob kommi ja küpsist ning siis on veel keegi, kel on sünnipäev või tähistatakse muud olulist sündmust kringli, koogi või muu söögipoolisega, mida mina sööma ei peaks (et mitte öelda, et tohiks). Kummikommidele ma siis täna "ei" öelda ei suutnud, sest mulle on õpetatud, et kui pakutakse, tuleb vastu võtta.
Ühesõnaga kummikommi-energia mõjul otsustasin esimest korda spinningu maratoni Janek Tombaku treenimisel läbi teha ja peab tunnistama, et see polnudki teab mis "konti murdev". 1, 5 tundi treeningut, 377 kaotatud kalorit, keskmine pulss: 124, maksimaalne pulss: 159.

Ja kuna julge hindi rind on vormis, siis läksin veel jooksma ka. Kaks kilomeetrit kiire tempoga. Kaotatud kalorid: 181, keskmine pulss: 140, maksimaalne pulss: 177. Korralik venitus ja päev jõudiski õhtasse.

No comments:

Post a Comment