Friday, March 26, 2010

Olen tugev!

Eile ma trenni ei jõudnud. Peale paari-tunnist magamist käisin reportaaži tegemas ning lisaks veel 1.aprilli saate salvestus, mis ühtekokku võttis ligi 8 tundi! Jõudsin koju ja tõmbasin end kohe kerra.

Tänastest tegemistest tähtsaim oli lemmik-doktor Muza külastamine. Seda vereproovi andmise eesmärgil ja selgus, et näitajad pole ikka veel sellised nagu peaksid. Hemoglobiin oli küll tõusnud ning verelibledegi näitaja (tänu joodud punasele veinile kindlasti), kuid mitte piisavalt doktori jaoks. Ta on üldse maksimalist. Ma omalt poolt mainiks, et on näitajaga nagu on, aga tagumik on mul siiani sinine neist rauasüstidest. Ühesõnaga on saadetud proov laborisse täiendavateks uuringuteks. Praegu jätkan rauasiirupiga.

Lõunapaiku käisin oma viiendas Fitvibe treeningus ja ma tõepoolest jõuan palju rohkem kui enne! Kõik need blank-harjutused jms! Paarikümne minutiline trenn võttis täna naha ikka päris märjaks ning viis spordilainele, sest nagu muuseas otsustasin kohe ka ujumas ära käia. Juba tavaks saanud kava : 200 konn, 200 krool, 200 konn, 200 krool ja jälle 200 konn. Kilt kokku!

Õhtul ootab ees väike vein, sest verd on vaja tugevdada!

No comments:

Post a Comment