Thursday, March 18, 2010

TriStar 111 Estonia ja toitumispõhimõtted

Poisid ja tüdrukud, nüüd on see ametlik! 7.august 2010 saab Pühajärvel toimuma TriStar111 Estonia. Distantsid järgmised : 1km ujumist, 100 km ratast ja 10 km jooksu. Hurraaa!

Täna sain Ain-Alariga kokku, kes oli vahepeal analüüsinud minu toitumis- ja treeningharjumusi. Niisiis nüüdest kehtivad mulle ja teistele amatöör-triatleetidele uued põhimõtted.
HOMMIKUSÖÖK. Isegi, kui ärkan kell 5, peab hommikusöök toekaim olema. Pudru on super.

LÕUNASÖÖK. Praad lihaga. Ehk siis riisi või makaroniga lihakäntsakas (kartul peaks olema viimane valik siin reas). Muidugi salat. Lihaga on minu suhe nigel, seega lubatakse ka kana ja kala loomaliha asemel.

ÕHTUSÖÖK. Võimalikult vähe süsivesikuid! Sööma peaks juurikaid, salatit ning valku (kodujuust, kanaliha).
Parim osa on see, mis puudutab veini. Ehk siis klaas punast veini on mulle peaaegu, et kohustuslik, sest toetab vere tugevdamist. Nüüdsest peale, väike veinikas igal õhtul minu juures :)

SUURIMAD MUUTUSED!
- Šhokolaadi, kui üldse, võin lubada endale hommikupoole (loomulikult pole hommikul mul magusaisu!).
- 2 tundi enne trenni mitte süüa!
- pähklid on kasulikud, kui tuleb süüa õhtul ning väike kogus korraga
- mahlade tarbimine hommikul ja mõõdukas koguses

RAUA ammutamine:
PUNANE VEIN, maasikas, porgand, peet, kiivi ning loomaliha.


Trenni tegin täna ka.
Hommikupoole ujusin 1 km konnastiilis. Aeg: 40 minutit.

Õhtul käisin Spinningus ja Bodypumpis, kus Kristjan ikka jälle meelde tuletas, milline on siht - 7.august! 7 august!
Sellest kuupäevast võib mu uus sünnipäev saada.

1 comment:

  1. nja,peale jala väljaväänamist jooksin täna 3,2 km, aega ei söanda öelda, tundub et pean vägagi trenni tegema veel:)muidu olen lihtsalt aeglane a sulle püsivust;)

    ReplyDelete