Thursday, March 11, 2010

Seksikaim treener

Otsustasin tänagi spinningusse minna, sest mulle soovitati just nimelt Kristjani spinnitrenni. Kristjan aitab mind muide ka triatloniks ettevalmistumisel. Näiteks õpetas ta täna vajalikke seljaharjutusi tegema, sest seljavalud pole mulle võõrad. Nentis, et kõhulihased on mul tugevad ja umbes kolmas kord mainis ka, et tuharalihas on nõrk.

Spinnitrenni sisenedes avanes huvitav vaatepilt - nimelt kui muidu on 90% spinni fännidest mehed, siis Kristjani trennis on hoopis naiste osakaal samas suurusjärgus. Aga pole ka ime, ta on üks parimaid treenereid oma positiivse hoiaku ja professionaalse lähenemisega. No ja muidugi on ta hirmus kena ka. Ta on üks neist "liiga ilus, et olla heteromees" ja see on kompliment, ausõna.

Teemat vahetades, homme luban endale trennivaba päeva, sest ega ma sportlane pole. Dr Muza juures käin süstil siiski ära, sest veel on augustamata kohti mu tuharal.

No comments:

Post a Comment