Wednesday, March 17, 2010

Lisandus Fitvibe treening

Nüüd andsin oma käe veel ka uudsele treeningule ehk vibratsioonitreeningule Fitvibe. See on umbes nii, et 15 minuti jooksul saavutatakse sama tulemus, mis jõusaalis 1,5 tundi rassides. Tegelikult olen varemgi kiidusõnu selle imemasina kohta kuulnud - nii Argo Aderilt kui mitmetelt MyFitnessi treeneritelt. Lisaks kõigele peaks see vähendama tselluliiti, niisiis mul on seda kraami juba vähem, sest üks trenn on personaaltreener Ragnari abil seljataga. Nii mõnigi harjutus (keskkoha treenimiseks) oli minu jaoks väga raske ja nii tegin minulikult palju nalja ning vähe tööd. Kuid laupäevases trennis olen juba tubli.
Kel huvi, siis : http://www.fitvibesiluett.ee/index.php

Pärast Fitvibe-i käisin ka MyFitnessi Kristjani trennis ja sedapuhku Bodypumpis. Avastasin, et Kristjan ongi vist ainus, kelle trennis kordagi viilida ei saa. Niipea kui hetkeks hinge tõmmata püüan, hõikab ta üle saalis "Kertu, ma näen küll" või siis "Kertu, sa jõuad veel!". Teistele ütleb ka, kuid täna tundus, et mina viilin kõige rohkem.

Lõpetuseks tegin kiirkõndi mäkke ning jooksin paar kilomeetrit.
Tulemus:
- kaotatud kalorid 509
- neist rasva arvelt 33%
- keskmine pulsisagedus 128
- kõrgeim 171
- tunne endiselt fantastiline

2 comments:

  1. Uurisin seda fitvibesiluett linki-täitsa uus ja huvitav tundub tõesti! Kahju, et ainult Tallinnas. Kas nad ütlesid ka, palju peaks käima,et tulemusi juba tunda/näha? Ise mul siin tekkis uudishimu, et mis su V O max indeks on? :)
    Tubli oled!

    ReplyDelete
  2. st. V O2 max indeks :)Kindlasti öeldi, kui koormustesti tegid või spordikellalt:)

    ReplyDelete