Sunday, March 21, 2010

Ilusat kevade algust!

Reede õhtu lõpetasin veinitades. Nagu Ain-Alar ütles, klaas punast veini olgu mul menüüs. Sai terve nädala eest ette joodud.

Laupäev algas lõunal ning Fitvibe trennis, kus oli tunda juba arengut. Nalja tegin vähem ning kõikide harjutustega sain hakkama. Üheskoos venitustega kestis trenn 30 minutit ning kulutatud sai 139 kalorit. Kuulsid paarilt tuttavalt, kes minust innustatuna Fitvibe-i trenni end vedanud on, et lihased olid peale seanssi ikka päris valusad. Mul on need kogu aeg valusad, sest puhkepäevi väga mu kavas pole.
Lisaks Fitvibe-ile võtsin ette kahetunnise jalutuskäigu, mis Ain-Alar ette kirjutas. Kuna niisama mulle jalutada ei meeldi, läksin Loomade Varjupaika ja võtsin pitsusid end jalutama. Pulss pidi püsima vahemikus 115-130, et rasv põleks. Kulutatud kalorid: 337 / rasva arvelt 44%.

Täna pühapäeval meelitasin end ka trenni, kuigi üldse ei viitsinud. Siiski sai läbitud tänane Bodybalance ja seejärel Bodypump, kus muide kasutatavad raskused mul aina kasvavad. Tugev olen juba!

No comments:

Post a Comment