Tuesday, March 23, 2010

Lihas kasvab, motivatsioon langeb

Mul on tunne, et on vaja uut impulssi trenni vedamiseks. Klubi on super, treenerid ja spordivahendid on ka super ning siht on, aga nagu ei viitsi üldse. Täna oli täpselt selline seis, kuid võtsin teekonna siiski ette. Kartsin, et kui minemata jätan, on hiljem veel hullem olla.

Bodypump-is käisin ja teate, raskused on ikka juba päris korralikud. Varsti olen kulturistlik ahv, kui nii jätkub. Keegi peaks piirangu peale panema ilmselt.
Pärast seda trenni mõistsin, et rasvapõletus on vajalikum ja tegin kiirkõndi tunni jagu.

Nagu kõigest sellest oleks veel vähe, võrdlesime treeningpartneriga kulutatud kalorite hulka. Tal oli rohkem kui poole enam! Trenni tegime ühepalju, kuigi meesterahvana olid temal BP-s raskused suuremad ning lindil tunni kõnni asemel ta jooksis pool tundi. Ikka oli tal rohkem!
Kaks võimalust, kas minu pulsikell on katki või tema oma. Loodan, et minu oma.

5 comments:

  1. hei:)
    palju sa siis kaloreid kulutasid selle kogu trenni jooksul?

    ReplyDelete
  2. see on umbes 45 min aeroobset jooksu mul (70-80 % max pulsist siis), ma arvan! palju sul seal rasvapõletuses pulss oli? ma nii polegi mõeld, et ma rasva põletan joostes, aga nu 45 min jooksu puhul ei toimu mul veel miskisugust rasvapõletust:)

    ReplyDelete
  3. Ee...

    inimesel on kindel pulss,mis vahemikus põletab organism salvestatud rasvu(igal inimesel erinev).See ,et sa lahmid 70-80% pulsist tähendab seda,et su keha kulutab süsivesikuid (sest rasvaosakesed e. fatcells lagunevad palju aelgasemalt,kui süsivesikud ja kiire tempoga jooksus on organismil vaja suuremal määral energiat,mille saab süsivesikutest),mitte rasvu ja päevas 30-40 min. aeroobset trenni (jooksmine kõige energia kulukam) on piisav.
    Hoiatus,ma ei oma arsti-/treeneripabereid : d

    ReplyDelete
  4. kuule põrgu, võta vabalt nyyd:D 70-80 ei ole lahmimine see on aeroobne värk, rahulik sörk! mul pole eesmärk rasvu põletada, eesmärk on aeroobselt liigutada end :)) ja isegi kui joosta madalama pulsiga, siis ei hakka kohe kohe rasva kulutama, vaid alles umbes 45ndast minutist võibolla! nii et pole vahet mis pulsiga joosta või liigutada 30-40 minutise trenni jooksul ei toimu mingisugust rasva põletust!
    nüüd põrgu, miks sa arvad et 30-40 minutit on minule piisav trenn päevas?? :)

    ReplyDelete